//

Hoe kun je zien of je backup goed op iCloud staat?

Hoe kun je zien of je backup goed op iCloud staat? discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Zondag mijn nieuwe aanwinst ontvangen (iphone 4s) en natuurlijk druk aan het ondekken wat allemaal kan. Mijn vrouw heeft de 3gs en die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-12-11, 18:09
zeehond zeehond is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard Hoe kun je zien of je backup goed op iCloud staat?

Hallo allemaal,

Zondag mijn nieuwe aanwinst ontvangen (iphone 4s) en natuurlijk druk aan het ondekken wat allemaal kan. Mijn vrouw heeft de 3gs en die krijg ik steeds meer gemotiveerd om ook gebruik te maken van iCloud.

Ik heb trouwens niet alles in de cloud gezet. Mijn contacten etc blijven bij gmail.

Wat ik wel heb gedaan is de backup mogelijkheid geactiveerd op de iphone. Vervolgens heeft hij een backup gemaakt van 70 mb (staat nog niet veel op)

Vraag 1: Hoe kan ik nu zien of deze backup compleet op iCloud staat? Ik heb alleen een melding vanaf mijn iphone

Vraag 2: Kan ik nu mijn lokale itunes niet meer gebruiken? Hoe kan ik dan nu b.v. foto's gemaakt op een andere camera of zelfgemaakte ringtones uploaden?

Alvast bedankt voor een reactie!

Groet,
Maco
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hoe kun/moet je apps betalen Rubske Archief 1 05-01-09 20:26
Windows: Waar staat de backup van ipod wouter_touw iTunes 2 19-12-08 12:18
Hoe kun je zien welke oorsprokelijke firmware otb Week 37 t/m 39? speeds iPhone algemeen 0 28-12-07 10:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:19.