iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iCloud (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/)
-   -   Contacten verdwenen uit Outlook (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/106386-contacten-verdwenen-outlook.html)

AnnemiekB 06-12-11 14:48

Contacten verdwenen uit Outlook
 
Ik heb zitten rommelen met iCloud met als gevolg dat al mijn contacten in het adresboek van Outlook 2010 ineens verdwenen waren. Gelukkig staan ze nog wel op mijn iPhone, iPad en in de iCloud. Als ik echter wil synchroniseren, krijg ik telkens een melding dat er een "onverwachte fout" is opgetreden.

Fout: 0x80070005: ZebraBootstrap::ActivateDataFile: Could not create msgservice

Dat het synchroniseren met mijn PC (Windows Vista) verder ook niet werkt, maakt me niet uit. Maar ik zou die adressen toch wel graag in een keer terug willen zetten. Heeft iemand een suggestie hoe dat kan? Staat er ergens een bestand dat ik bijvoorbeeld naar dropbox kan slepen?

Ik heb iCloud overigens al eens helemaal verwijders en weer teruggezet, maar dat hielp niet.

Guest-20180925190238 06-12-11 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnnemiekB (Bericht 743301)

Fout: 0x80070005: ZebraBootstrap::ActivateDataFile: Could not create msgservice

Dat lijkt heel erg op een Exchange foutboodschap, wat heb je dan zitten rommelen met iCloud?

AnnemiekB 06-12-11 15:03

Ik kan het niet precies meer reconstrueren. Volgens mij nadat ik had aangegeven dat de e-mail ook gesynchroniseerd moest worden. In ieder geval niets drastisch.

Guest-20180925190238 06-12-11 15:09

Ga eerst kijken in www.icloud.com of alles er nog staat wat er moet staan.

Als dat het geval is dan:
1) Vink alles (e-mail, contacten, agenda, enz..) uit in het Windows iCloud Control Panel;
2) Start Outlook;
3) Vink in het WiCP mail aan en alléén mail;
4) Sluit Outlook af;
5) Start Outlook;
6) Vink nu in het WiCP de overige gewenste functies aan zoals, contacten, agenda, enz...

AnnemiekB 06-12-11 15:24

Helaas. :(

Wat me wel opvalt is dat in Outlook bij Start in de linkerkolom iCloud vermeld staat. Als ik daar op klik krijg ik de foutmelding: "Kan de set mappen niet openen. Kan het informatiearchief niet openen."

Guest-20180925190238 06-12-11 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnnemiekB (Bericht 743319)
Helaas. :(

Wat me wel opvalt is dat in Outlook bij Start in de linkerkolom iCloud vermeld staat. Als ik daar op klik krijg ik de foutmelding: "Kan de set mappen niet openen. Kan het informatiearchief niet openen."

Na stap 1) mag daar gen iCloud meer staan. Verwijder het iCloud account dan manueel en begin met stap 2).

AnnemiekB 06-12-11 15:48

Helaas, het lukt me niet het weg te krijgen. Ik heb alles uitgevinkt en daarna uitgelogd, maar het staat er nog steeds. En ondanks de melding (bij het uitloggen) dat de contactpersonen naar outlook gekopieerd zouden worden, nog steeds geen spoor van mijn adressen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 december 2011 om 15:52 ----------

Update: het is me gelukt om iCloud weg tekrijgen uit Outlook en daarna lukte het inderdaad wel om te synchroniseren. Ontzettend bedankt voor je advies. :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:25.