//

Contacten verdwenen uit Outlook

Contacten verdwenen uit Outlook discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zitten rommelen met iCloud met als gevolg dat al mijn contacten in het adresboek van Outlook 2010 ineens verdwenen waren. Gelukkig staan ze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-12-11, 14:48
AnnemiekB AnnemiekB is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 16.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 24
Standaard Contacten verdwenen uit Outlook

Ik heb zitten rommelen met iCloud met als gevolg dat al mijn contacten in het adresboek van Outlook 2010 ineens verdwenen waren. Gelukkig staan ze nog wel op mijn iPhone, iPad en in de iCloud. Als ik echter wil synchroniseren, krijg ik telkens een melding dat er een "onverwachte fout" is opgetreden.

Fout: 0x80070005: ZebraBootstrap::ActivateDataFile: Could not create msgservice

Dat het synchroniseren met mijn PC (Windows Vista) verder ook niet werkt, maakt me niet uit. Maar ik zou die adressen toch wel graag in een keer terug willen zetten. Heeft iemand een suggestie hoe dat kan? Staat er ergens een bestand dat ik bijvoorbeeld naar dropbox kan slepen?

Ik heb iCloud overigens al eens helemaal verwijders en weer teruggezet, maar dat hielp niet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-12-11, 14:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnnemiekB Bekijk bericht

Fout: 0x80070005: ZebraBootstrap::ActivateDataFile: Could not create msgservice
Dat lijkt heel erg op een Exchange foutboodschap, wat heb je dan zitten rommelen met iCloud?
  #3  
Oud 06-12-11, 15:03
AnnemiekB AnnemiekB is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 16.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 24
Standaard

Ik kan het niet precies meer reconstrueren. Volgens mij nadat ik had aangegeven dat de e-mail ook gesynchroniseerd moest worden. In ieder geval niets drastisch.
  #4  
Oud 06-12-11, 15:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ga eerst kijken in www.icloud.com of alles er nog staat wat er moet staan.

Als dat het geval is dan:
1) Vink alles (e-mail, contacten, agenda, enz..) uit in het Windows iCloud Control Panel;
2) Start Outlook;
3) Vink in het WiCP mail aan en alléén mail;
4) Sluit Outlook af;
5) Start Outlook;
6) Vink nu in het WiCP de overige gewenste functies aan zoals, contacten, agenda, enz...
  #5  
Oud 06-12-11, 15:24
AnnemiekB AnnemiekB is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 16.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 24
Standaard

Helaas.

Wat me wel opvalt is dat in Outlook bij Start in de linkerkolom iCloud vermeld staat. Als ik daar op klik krijg ik de foutmelding: "Kan de set mappen niet openen. Kan het informatiearchief niet openen."
  #6  
Oud 06-12-11, 15:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnnemiekB Bekijk bericht
Helaas.

Wat me wel opvalt is dat in Outlook bij Start in de linkerkolom iCloud vermeld staat. Als ik daar op klik krijg ik de foutmelding: "Kan de set mappen niet openen. Kan het informatiearchief niet openen."
Na stap 1) mag daar gen iCloud meer staan. Verwijder het iCloud account dan manueel en begin met stap 2).
  #7  
Oud 06-12-11, 15:48
AnnemiekB AnnemiekB is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 16.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 24
Standaard

Helaas, het lukt me niet het weg te krijgen. Ik heb alles uitgevinkt en daarna uitgelogd, maar het staat er nog steeds. En ondanks de melding (bij het uitloggen) dat de contactpersonen naar outlook gekopieerd zouden worden, nog steeds geen spoor van mijn adressen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 december 2011 om 15:52 ----------

Update: het is me gelukt om iCloud weg tekrijgen uit Outlook en daarna lukte het inderdaad wel om te synchroniseren. Ontzettend bedankt voor je advies.
Reageren

Labels
contacten, icloud, outlook, synchroniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contacten verdwenen na update 5.0 Martinous iPhone algemeen 14 15-10-11 18:57
alle contacten verdwenen uit iphone pietermonsma iPhone algemeen 3 01-10-11 12:23
MobileMe agenda verdwenen uit Outlook Sjakie81 iPhone algemeen 4 04-11-10 21:04
Contacten verdwenen Pl4y0r iPhone algemeen 0 19-11-08 20:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:11.