iCloud verificatie mailtje komt maar niet binnen!! discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb grote problemen met het verifiëren van mijn iCloud, maar ik krijg het betreffende mailtje maar niet binnen. Ik heb al van alles ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Ik heb grote problemen met het verifiëren van mijn iCloud, maar ik krijg het betreffende mailtje maar niet binnen. Ik heb al van alles geprobeerd, maar niets lijkt te lukken! Heeft er iemand enig idee wat ik kan doen? Alvast heel erg bedankt voor de hulp! Groetjes, Robert |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb dezelfde probleem .. :S
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gmail komt niet meer binnen (google sync) | dromerin | iPhone algemeen | 0 | 23-04-10 13:42 |
Hotmail komt niet meer binnen | along-came-polly | iPhone algemeen | 0 | 12-04-10 14:27 |
op MacBook ontvangen mail komt niet meer in Iphone binnen! | kao | iPhone algemeen | 0 | 24-03-10 13:33 |
DigiD SMS activatiecode komt niet binnen | RRRick | iPhone algemeen | 0 | 15-02-10 20:23 |
Vandaag iphone binnen maar werkt niet? | Tamaar88 | iPhone algemeen | 4 | 02-02-09 18:28 |
|
|