iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iCloud (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/)
-   -   Hoe krijg ik nieuwe afspraken in mijn i-cloud agenda via Outlook (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/106413-krijg-nieuwe-afspraken-mijn-i-cloud-agenda-via-outlook.html)

patal 06-12-11 17:53

Hoe krijg ik nieuwe afspraken in mijn i-cloud agenda via Outlook
 
Oke, icloud, er is al veel over gezegd. Als gebruiker van meerdere apparaten (iphone, ipad, diverse windows laptops) en meerdere agenda's prive, eigen bedrijfje, werk in loondienst, lijkt het voor mij een heleboel planproblemen op te lossen. Het synchroniseren tussen apparaten gaat goed (behalve xp ivm gebrek aan ondersteuning). Ik maak mijn planningen zelf via icloud agenda (op pc, iphone of ipad)... maar wanneer ik afspraken van klanten, collega's of vrienden ontvang .. dan komen deze in de standaard agenda behorende bij de pc of laptop. Ja... en dan nu mijn vraag.

Hoe krijg ik die afspraken naar mijn icloud agenda gesynchroniseerd of gekopieerd. Ben al met regels in outlook aan de slag geweest, maar krijg daar foutmeldingen op... zie ik iets over het hoofd... is icloud nog niet zover... zijn er nog andere oplossingen?

Ik hoor het graag!

kuotje 08-12-11 22:48

installeer icloud configuratiescherm (via updates itunes) en laat de 2 of meerdere agenda's synchroniseren of samenvoegen.

blijdenberg 09-01-12 12:25

misschien domme vraag, maar waar vind ik dat "i cloud configuratiescherm"?
Ik heb via I tunes update, dit configuratiescherm gedownload of geupdate, maar nu vind ik het nergens terug???

Guest-20180925190238 09-01-12 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door blijdenberg (Bericht 757588)
misschien domme vraag, maar waar vind ik dat "i cloud configuratiescherm"?
Ik heb via I tunes update, dit configuratiescherm gedownload of geupdate, maar nu vind ik het nergens terug???

Probeer het dan nog eens:
iCloud Control Panel for Windows

Het iCloud configuratietool zou in het Windows Control Panel moeten staan en ook in de taskbar.

blijdenberg 09-01-12 19:49

prachtig,

Thanks.

Berryvz 17-09-13 21:32

Inmiddels zijn we een poos verder en zit ik met hetzelfde probleem.
Echter kan ik in het iCloud control panel alleen maar aangegeven dat ik mail, contacten, agenda's en taken met outlook wil synchroniseren. Ik heb hier niet de opties om agenda's samen te voegen o.i.d.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Want ik heb nu dus ook dat uitnodigingen in mijn 'lokale' agenda staan en niet in iCloud komen.

Alvast bedankt.

fritjof 01-01-14 20:15

Ik zit met precies hetzelfde probleem. Bij mijn Icloud Control panel kan ik bij Mail/Contacten/Agenda's/ niets instellen. Alleen aan of uitzetten.

Het is kennelijk een onoplosbaar probleem, want ik zie nergens een oplossing.

Hans Nuenen 02-01-14 17:12

Als het goed is kun je via instellingen - email contacten en agenda in de agenda kolom aanvinken welke agenda je wil gebruiken, suc6

fritjof 04-01-14 11:30

Dat klopt. Als ik bijvoorbeeld Easy Calendar gebruik is er geen probleem.
Maar als Outlook is aangevinkt en ik zet (op mijn windows computer) een afspraak in Outlook, vind ik hem niet terug op Ipad of Iphone. Hetzelfde geldt voor adreswijzigingen. Heel lastig, want mijn Windows laptop is de basis van waaruit ik werk.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:59.