//

Hoe krijg ik nieuwe afspraken in mijn i-cloud agenda via Outlook

Hoe krijg ik nieuwe afspraken in mijn i-cloud agenda via Outlook discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Oke, icloud, er is al veel over gezegd. Als gebruiker van meerdere apparaten (iphone, ipad, diverse windows laptops) en meerdere agenda's prive, eigen bedrijfje, werk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-12-11, 17:53
patal patal is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard Hoe krijg ik nieuwe afspraken in mijn i-cloud agenda via Outlook

Oke, icloud, er is al veel over gezegd. Als gebruiker van meerdere apparaten (iphone, ipad, diverse windows laptops) en meerdere agenda's prive, eigen bedrijfje, werk in loondienst, lijkt het voor mij een heleboel planproblemen op te lossen. Het synchroniseren tussen apparaten gaat goed (behalve xp ivm gebrek aan ondersteuning). Ik maak mijn planningen zelf via icloud agenda (op pc, iphone of ipad)... maar wanneer ik afspraken van klanten, collega's of vrienden ontvang .. dan komen deze in de standaard agenda behorende bij de pc of laptop. Ja... en dan nu mijn vraag.

Hoe krijg ik die afspraken naar mijn icloud agenda gesynchroniseerd of gekopieerd. Ben al met regels in outlook aan de slag geweest, maar krijg daar foutmeldingen op... zie ik iets over het hoofd... is icloud nog niet zover... zijn er nog andere oplossingen?

Ik hoor het graag!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-12-11, 22:48
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

installeer icloud configuratiescherm (via updates itunes) en laat de 2 of meerdere agenda's synchroniseren of samenvoegen.
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #3  
Oud 09-01-12, 12:25
blijdenberg blijdenberg is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard

misschien domme vraag, maar waar vind ik dat "i cloud configuratiescherm"?
Ik heb via I tunes update, dit configuratiescherm gedownload of geupdate, maar nu vind ik het nergens terug???
  #4  
Oud 09-01-12, 12:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blijdenberg Bekijk bericht
misschien domme vraag, maar waar vind ik dat "i cloud configuratiescherm"?
Ik heb via I tunes update, dit configuratiescherm gedownload of geupdate, maar nu vind ik het nergens terug???
Probeer het dan nog eens:
iCloud Control Panel for Windows

Het iCloud configuratietool zou in het Windows Control Panel moeten staan en ook in de taskbar.
  #5  
Oud 09-01-12, 19:49
blijdenberg blijdenberg is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard

prachtig,

Thanks.
  #6  
Oud 17-09-13, 21:32
Berryvz Berryvz is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 45
Standaard

Inmiddels zijn we een poos verder en zit ik met hetzelfde probleem.
Echter kan ik in het iCloud control panel alleen maar aangegeven dat ik mail, contacten, agenda's en taken met outlook wil synchroniseren. Ik heb hier niet de opties om agenda's samen te voegen o.i.d.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Want ik heb nu dus ook dat uitnodigingen in mijn 'lokale' agenda staan en niet in iCloud komen.

Alvast bedankt.
  #7  
Oud 01-01-14, 20:15
fritjof fritjof is offline
• iOS 3.1.2
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard

Ik zit met precies hetzelfde probleem. Bij mijn Icloud Control panel kan ik bij Mail/Contacten/Agenda's/ niets instellen. Alleen aan of uitzetten.

Het is kennelijk een onoplosbaar probleem, want ik zie nergens een oplossing.
  #8  
Oud 02-01-14, 17:12
Hans Nuenen Hans Nuenen is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Nuenen
Berichten: 133
Standaard

Als het goed is kun je via instellingen - email contacten en agenda in de agenda kolom aanvinken welke agenda je wil gebruiken, suc6
  #9  
Oud 04-01-14, 11:30
fritjof fritjof is offline
• iOS 3.1.2
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard

Dat klopt. Als ik bijvoorbeeld Easy Calendar gebruik is er geen probleem.
Maar als Outlook is aangevinkt en ik zet (op mijn windows computer) een afspraak in Outlook, vind ik hem niet terug op Ipad of Iphone. Hetzelfde geldt voor adreswijzigingen. Heel lastig, want mijn Windows laptop is de basis van waaruit ik werk.
Reageren

Labels
agenda, controlplanel windows ic, icloud, outlook



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
door i cloud geen nieuwe afspraken in agenda kunnen maken Dilo iCloud 3 29-10-11 09:33
Nieuwe iPhone + nieuwe versie windows...hoe krijg ik mijn reservekopie er weer op? cynnie13 iTunes 5 13-12-10 08:11
Hoe krijg ik mijn iPhone gesynchroniseerd met een nieuwe macbook Pro? Nafets Archief 1 30-04-10 21:49
Synchro iphone - outlook agenda - afspraken verspringen een dag itnotf68 iPhone algemeen 23 12-04-10 16:02
Windows: itunes pc gecrasht hoe krijg ik mijn APPS op nieuwe pc ocmer95 iTunes 1 08-02-10 20:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:16.