//

Agenda Iphone naar iCloud

Agenda Iphone naar iCloud discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, ik heb een probleem en heb al veel op internet rond gekeken. Maar begin me er nu toch zo mateloos aan te irriteren ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-12-11, 01:35
BashChaos BashChaos is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Post Agenda Iphone naar iCloud

Hallo mensen,

ik heb een probleem en heb al veel op internet rond gekeken. Maar begin me er nu toch zo mateloos aan te irriteren dat ik het hier maar vraag.

Ik wil graag mijn agenda die op mijn iphone staat synchroniseren met iCloud zodat ik mijn afspraken kan bekijken op mijn computer.
Nu lukt het mij wel om de afspraken te synchroniseren onder het kopje icloud, ik geloof dat die standaard zijn. Maar ik ben geabboneerd op een aantal agenda's die op mijn iphone staan, en ik wil graag dat die afspraken dus ook te zien zijn op iCloud. Verder staan ook alle afspraken van hotmail en gmail op mijn Iphone, die zou ik ook graag op mijn iCloud willen zien.
Kort om, kan ik mijn volledige agenda die op mijn iphone staat naar mijn iCloud synchroniseren? En hoe?!

met vriendelijke groeten
Bastiaan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-12-11, 20:20
maltje maltje is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: ergens
Berichten: 476
Standaard

Hier gebeurde dat automatisch
  #3  
Oud 25-12-11, 21:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

iCloud agenda's zijn iCloud agenda's en die synchroniseren met iCloud. Hotmail agenda's zijn Hotmail agenda's en die synchronisren met Hotmal en Gmail agenda's zijn Gmail mail agenda's en die synchroniseren met Gmail.

iCloud kan geen Hotmail en Gmail agenda's synchroniseren. En Hotmail kan geen iCloud en Gmail synchroniseren, enz....
  #4  
Oud 28-12-11, 09:40
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
iCloud agenda's zijn iCloud agenda's en die synchroniseren met iCloud. Hotmail agenda's zijn Hotmail agenda's en die synchronisren met Hotmal en Gmail agenda's zijn Gmail mail agenda's en die synchroniseren met Gmail.

iCloud kan geen Hotmail en Gmail agenda's synchroniseren. En Hotmail kan geen iCloud en Gmail synchroniseren, enz....
Timosha heeft gelijk dus wat je moet doen is die agendas omzetten naar een iCloud agenda. En dan bijv outloook als mij gebruiken. Deze iCloud applicable maken en voilà alles is gesynced.

Gr.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem Edwinvo iCloud 5 01-12-11 11:16
agenda en iCloud rwflink iCloud 2 28-10-11 08:47
merge yahoo agenda met iphone/icloud agenda schauwers iCloud 0 23-10-11 23:48
iCloud en Agenda perikelen lexvo iCloud 7 22-10-11 14:05
Bestaande contacten, agenda items van iPhone in iCloud zetten beejay13 iCloud 2 15-10-11 00:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:42.