//

iCloud blijft mails van pop3 account halen

iCloud blijft mails van pop3 account halen discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik loop tegen een probleem aan in iCloud waar ik op het internet maar weinig oplossingen voor vind. Tijdens mijn Mobile Me periode liet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-12-11, 11:11
Legorides Legorides is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 9
Standaard iCloud blijft mails van pop3 account halen

Hallo,

Ik loop tegen een probleem aan in iCloud waar ik op het internet maar weinig oplossingen voor vind. Tijdens mijn Mobile Me periode liet ik de emails van een po3 account binnenhalen. Sindsdien ben ik succesvol overgestapt naar iCloud. Nu wil ik echter het 'pullen' van mails uit dat pop3 account stoppen, maar in iCloud zijn die settings niet langer beschikbaar.

Vreemd dat iCloud andere mail accounts blijft checken en ophalen terwijl die feature niet meer in iCloud zit. Oude settings van Mobile Me zijn dus opgeslokt door iCloud, maar niet langer instelbaar.

En voor alle duidelijkheid: ik laat de mails van dat andere pop3 account niet forwarden. Ik heb dat destijds nooit ingesteld omdat het met Mobile Me helemaal niet nodig was. Dus daar kan de oplossing al niet gezocht worden.

Zijn er nog mensen met dezelfde problemen ?


Dirk
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-12-11, 00:49
Legorides Legorides is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 9
Standaard

Niemand die ook tegen dit probleem aanloopt of een hint voor een oplossing weet ?

D.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem Edwinvo iCloud 5 01-12-11 10:16
Google account en iCloud probleem... cysoon iCloud 5 25-10-11 22:22
iCloud - Welk account gebruik ik? iRutger iCloud 4 08-10-11 12:24
Mail blijft verwijderde mails terugbrengen??? stellaferox iTunes 0 28-02-11 15:00
Vermelding aantal mails blijft zichtbaar corschuit iPhone algemeen 0 22-09-09 12:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:19.