//

Fotostream witte velden met afb camera en jpg

Fotostream witte velden met afb camera en jpg discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik een Mac Mini heb aangeschaft en daarop foto's importeerde, zat de fotostream vol met 1000 foto's. Via icloud op de Mac Mini de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-01-12, 17:35
Judith57
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard Fotostream witte velden met afb camera en jpg

Nadat ik een Mac Mini heb aangeschaft en daarop foto's importeerde, zat de fotostream vol met 1000 foto's. Via icloud op de Mac Mini de fotostream geleegd en zowel op de Ipad als de Iphone volgens de regels de fotostream uit en weer aan gezet. De Eenmalig geimporteerde afbeeldingen worden niet meer getoond maar nu op de plaats van die foto's witte vlakjes met een getekend fototoestel en daaronder de letters jpg. Ook na 30 dagen verdwijnen deze niet, en in het fotostream overzicht op de Iphone en Ipad wordt gezegd dat er nog steeds 1000 afbeeldingen in zitten. De fotostream werkt verder normaal, dus er worden foto's toegevoegd en gesynchroniseerd, maar het is raar en soms een flink eind bladeren. Het lijkt ook te maken te hebben met het besturingssysteem, want de Mac Mini heeft dit probleem niet. Doorloop ik deze procedure nog eens, dan blijf ik hetzelfde houden, dus 1000 witte vlakjes. Verwijder ik het Icloud account op Ipad of Iphone en installeer ik het opnieuw, zelfde resultaat. Weet iemand een oplossing?

Laatst gewijzigd door Judith57; 08-01-12 om 10:15.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-01-12, 15:29
Judith57
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard Workaround

Ik heb via de Mac Mini 1000 foto's geupload naar de fotostream. De fotostreams op de Ipad en Iphone gereset en daarna verdwenen de witte vakjes en verschenen foto's. Ik heb dit bij Apple als bug gemeld.
  #3  
Oud 09-01-12, 15:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Judith57 Bekijk bericht
Ik heb via de Mac Mini 1000 foto's geupload naar de fotostream. De fotostreams op de Ipad en Iphone gereset en daarna verdwenen de witte vakjes en verschenen foto's. Ik heb dit bij Apple als bug gemeld.
Je kan die "bug" ook uitzetten in iPhoto

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
JPG (fotobestand) niet te openen thomassen39 iPhone algemeen 5 26-08-18 15:10
iphone 4 geeft witte waas, camera overbelicht jetgadget iPhone algemeen 14 16-05-11 11:41
Persoonlijke Oulook 2010 velden syncen met iPhone Contacts hhermans iTunes 1 30-10-10 14:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:32.