//

Itunes Match Amerika "groter" dan die van Nederland

Itunes Match Amerika "groter" dan die van Nederland discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mensen, zit me nu af te vragen, is de Amerikaanse Itunes niet uitgebreidder dan die van Nederland? qua artiesten, nummers etc etc. oftewel dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-01-12, 20:32
Boris1991 Boris1991 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 32
Standaard Itunes Match Amerika "groter" dan die van Nederland

Beste Mensen,

zit me nu af te vragen, is de Amerikaanse Itunes niet uitgebreidder dan die van Nederland? qua artiesten, nummers etc etc.
oftewel dat een match account op een NL account minder matcht dan op een Amerikaans iTunes match account?

vroeg het me af omdat ik van beide landen een account heb en in de amerikaanse store wel is wat meer tegenkom.

groeten!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-03-12, 18:37
mpieters1 mpieters1 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 7
Standaard

In de amerikaanse itunes store zitten inderdaad veel meer titels. De kans op opname van je songs is dus groter, tenzij je bijvoorbeeld veel nederlandstalige muziek hebt die niet in de US store zit.

Mocht je de Amerikaanse iTunes Match willen installeren, hier heb ik een prepaid US credit card gekocht waarmee je het in enkele minuten kan opzetten: iTunes Cards & Credit Cards
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? SpiritMuse iTunes 5 27-06-11 22:00
iPhone woordenboek maakt van "the" -> "THE" Jewcookie Archief 1 11-05-11 16:21
"geen service" KPN na vakantie in Amerika Robertus KPN 2 17-09-10 09:28
Muziek: Muziek van iPhone naar iTunes, muziek op iPhone anders dan via "Tansee iPhone copy" Robin-m Muziek, foto & video 0 16-05-10 12:48
[Wi-Fi] Dan wel, dan niet "unable to join the network" cloverfield Wi-Fi 0 31-01-10 00:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:24.