Outlook discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik gebruik icloud om contacten , agenda , taken te syncen ik heb ook het tooltje icloud om van de cloud te syncen naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Outlook
Hallo
Ik gebruik icloud om contacten , agenda , taken te syncen ik heb ook het tooltje icloud om van de cloud te syncen naar outlook... Dit is allemaal ok alleen als nu outlook vandaag open gaat bij opstarten van outlook (pagina waar je snel je agenda , mails en taken kan zien werkt enkel de mails nog... de agenda en taken verwijzen nog naar de normale agenda en taak map van outlook... Weet iemand waar ik dit kan aanpassen , zodat dit terug zichtbaar word op outlook vandaag?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen 'Outlook' aanvinken om te laten synchroniseren in Outlook. | miguellio | iTunes | 11 | 02-02-11 21:36 |
Windows: taken outlook | stéphanie21 | Desktop-applicaties | 3 | 28-08-10 14:34 |
Itunes neemt outlook adres niet over (geen outlook syn) HELP! | Puddinkie26 | iTunes | 1 | 04-06-10 10:29 |
wijziging outlook express naar microsoft outlook 2007 | FIST2000 | iTunes | 0 | 11-03-10 23:42 |
wil syncen met Outlook 2007 en niet outlook express | gillio04 | iPhone algemeen | 8 | 28-04-08 12:33 |
|
|