iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iCloud (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/)
-   -   iTunes in the cloud (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/110331-itunes-the-cloud.html)

klompenzijncool 22-01-12 12:19

iTunes in the cloud
 
Bij de lancering van iTunes match is ook iTunes in the cloud beschikbaar gekomen. Het zou nu dus voor iedere iCloud gebruiker mogelijk moeten zijn eerr aangeschafte muziek opnieuw te downloaden, net zoals in de app store al geruime tijd het geval is.

Echter, bij mij werkt het nog steeds niet. "het artikel dat u wilt kopen is niet langer beschikbaar" en dat terwijl het nummer vorige week nog is aangeschaft. Hebben er nog meer mensen last van deze foutmelding?

XIII 22-01-12 12:21

Ja, ik heb daar ook last van.

klompenzijncool 22-01-12 12:26

Je zou toch zeggen dat het inmiddels wel zou moeten werken allemaal. Het vreemde is dat de previews van de nummers het wel doen. Dus iTunes kan de nummers op hun servers wel benaderen.

Bosvelt 23-01-12 12:08

ik kan vanaf gisteren geen nummers meer uploaden.

De service is nu echt ruk. Werkt niet goed hier. Moet alle nummers bijna 2x laten matchen, om een match te krijgen.

smooi94 23-01-12 17:26

Ik kan je niet helpen; ik kan alleen vertellen dat je niet de enige bent. Ik heb er ook last van en volgens mij de rest van Nederland ook. Heel vervelend.

Op de computer zegt ie dat het artikel tijdelijk niet beschikbaar is en op de iPad/iPhone zegt ie dat het artikel niet langer bestaat. Maar zoals hierboven gezegd wordt is dat erg vreemd, aangezien je wel 'voor kan luisteren'

Wander1992 24-01-12 18:19

Mooi, ik dacht dat het aan me jailbreak lag... Lost Apple binnenkort wel op :)

webdinges 27-01-12 09:55

Zelfde probleem hier. Eerdere gedane aankopen zijn zichtbaar in iTunes, maar items zijn niet te downloaden. Telkens de foutmelding 'Dit artikel is tijdelijk niet beschikbaar.'

Vreemd is, dat wanneer ik 'automatisch downloaden' aanzet, recente aankopen wel gedownload worden.

iTunes in the Cloud werkt dus maar ten dele. Vreemde zaak. En nergens iets te vinden op de fora van Apple over dit probleem.

groothr 29-01-12 19:21

waardeloos, ik heb er ook last van.

ruudslaats 02-02-12 09:19

Ik heb er ook last van. Apple Nederland zegt dat ze alleen helpen met user settings. Ik ben nu in een email conversatie met Apple support (wereldwijd). Helaas heb ik tot heden nog geen oplossing van het probleem. Ik hoop dat mijn ticket snel geëscaleerd wordt, zodat het probleem opgelost wordt.

curica 06-02-12 09:04

Ook hier hetzelfde probleem, wat wel raar is dat eerst twee nummers van het te downloaden album wel gedownload zijn en dan voor de overige 13 opeens de melding " niet beschikbar" komt.

Sinds de eerste keer dat ik die mededeling had krijg ik bij al mijn itunes iclous muziek die ik probeer de downloaden deze mededeling.

curica 06-02-12 17:02

Ik heb het net nog een keer geprobeerd het album te downloaden op mijn iphone, deze keer heeft hij 1 nummer wel gedownload en voor de resterende 12 is het dan weer "het artikel dat u wilt kopen is niet langer beschikbaar".

Het downloaden op de ipad is wel gelukt, daar staat automatische download van itunes aankopen aan.

maltje 19-02-12 17:49

Iemand een idee hoe ik zie wat er allemaal in Icloud staat?
Heb mijn macbook opnieuw geïnstalleerd maar al mijn mp3's stonden nog niet in de wolk en ik wil nu verder doen,maar weet dus niet wat er al instaat.
Oeps,domme vraag
Itunes geeft dat blijkbaar zelf aan.

maltje 20-02-12 19:00

Toch nog een vraagje:
Sommige liedjes download Itunes automatisch naar mijn macbook en andere niet.Iemand een idee hoe dit komt?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:22.