//

Album covers worden niet getoond bij afspelen op iPhone

Album covers worden niet getoond bij afspelen op iPhone discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik nu al een tijdje iTunes Match en ben er aardig tevreden over. Waar ik echter niet zo blij mee ben is dat er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-02-12, 15:34
MaikieMac MaikieMac is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 2
Standaard Album covers worden niet getoond bij afspelen op iPhone

Ik gebruik nu al een tijdje iTunes Match en ben er aardig tevreden over. Waar ik echter niet zo blij mee ben is dat er geen albumcovers worden getoond op mijn iPhone. En juist die album covers vind ik een mooie feature.

De album cover wordt wel getoond als ik druk op het pijltje linksboven en dan weer druk op de knop "Huidige onderdeel" rechtsboven. Dit wordt wel vervelend als ik lekker wil shufflen in mijn playlist bestaande uit 150 nummers.

Probleem doet zich overigens niet voor als ik de nummers download vanaf de iCloud naar mijn iDevice.

Iemand bekend met dit probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Cydia apps worden niet getoond bij instellingen Gerdje Jailbreak apps en thema's 5 18-10-10 12:27
Muziek: Raar probleem: Iphone beeld verkeerde album cover bij afspelen muziek obi Muziek, foto & video 5 12-10-10 14:13
Muziek: Album covers niet te zien metalmakker Muziek, foto & video 0 13-08-10 00:24
Muziek: niet alle album covers niet in iphone erwindelange Muziek, foto & video 3 25-10-08 22:54
Muziek: Iphone herkend de helft van mijn album covers niet mikeness Muziek, foto & video 8 22-08-08 22:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:36.