//

exchange contacts van iPhone naar iCloud of Mac

exchange contacts van iPhone naar iCloud of Mac discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Allen, zakelijk hickupje dus ben even afgesloten van de exchange server. Ik heb die contacten wel op mijn Iphone staan. (map exchange) Hoe krijg ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-02-12, 20:24
Machiavelli Machiavelli is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 1
Standaard exchange contacts van iPhone naar iCloud of Mac

Allen,
zakelijk hickupje dus ben even afgesloten van de exchange server. Ik heb die contacten wel op mijn Iphone staan. (map exchange) Hoe krijg ik nou die exchange contacten over op mijn Mac of in de iCloud of kan dit gewoon niet?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 februari 2012 om 20:39 ----------

OPGELOST. Laptop geopend, export contacts, import in Office 2011 en daar stonden ze
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem Edwinvo iCloud 5 01-12-11 11:16
iCloud: foto's van contacts verdwenen? mvveelen iCloud 0 18-11-11 08:37
Contacts van Gmail --> Ipad --> Exchange sever my00 iPad algemeen 5 17-09-11 17:55
Geen sync van Exchange contacts douven iTunes 1 19-08-10 18:12
Exchange contacts overzetten naar Adresboek Pierre iPhone algemeen 3 17-12-08 23:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:09.