//

twee iPhones op 1 apple ID

twee iPhones op 1 apple ID discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn dochter heeft ingelogd op mijn Appleaccount waardoor haar contacten op mijn iCloud zijn gekomen en dus ook in mijn telefoon. We delen nu alles. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-02-12, 19:10
Nebr Nebr is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 1
Standaard twee iPhones op 1 apple ID

Mijn dochter heeft ingelogd op mijn Appleaccount waardoor haar contacten op mijn iCloud zijn gekomen en dus ook in mijn telefoon. We delen nu alles. Foto's,contacten enzovoort. Hoe kan ik dit weer terugdraaien? En kan ik daarna een tweede Apple-id aanmaken met dezelfde credit card?
Alvast bedankt,
Nienke
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-02-12, 20:22
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Zij zou kunnen instellen dat ze geen gebruik wil maken van iCloud. Ik weet niet of de contacten dan ook automatisch weer verdwijnen, maar je zou dan eventueel eens kunnen kijken wat je handmatig kan doen via http://iCloud.com.

Ik meen dat het niet mogelijk is om een ander iCloud account in te stellen op een iPhone zonder die eerst te herstellen. Je dochter zal dus eerst een reservekopie moeten maken in iTunes alvorens te herstellen. Vervolgens kan je de iPhone configureren met een nieuw iCloud account.

Ik denk overigens ook dat het niet zal mogelijk zijn om een tweede Apple ID aan te maken met dezelfde creditcard, maar je kan dan bijvoorbeeld wel een gratis iTunes account aanmaken voor iCloud en het account met de creditcard houden voor het kopen van apps.
  #3  
Oud 17-02-12, 07:52
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Heb hier ook 2 Apple id, voor iCloud. Maar we gebruiken 1 Apple id voor de ap store, anders moet je apps 2 x kopen.
Reageren

Labels
apple id, icloud, iphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
(gekochte) app op twee iPhones zetten? allewijn Archief 1 02-09-09 11:27
Chatten tussen twee Iphones joppe Jailbreak apps en thema's 9 06-06-08 14:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:42.