//

Iphone uitnodiging komt niet in exchange agenda

Iphone uitnodiging komt niet in exchange agenda discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb agenda en contacts in de icloud. Voor mijn mail maak ik gebruik van een ziggo account. Eigenlijk werkt alles prima op één ding ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-02-12, 15:16
robertl robertl is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 1
Standaard Iphone uitnodiging komt niet in exchange agenda

Ik heb agenda en contacts in de icloud. Voor mijn mail maak ik gebruik van een ziggo account. Eigenlijk werkt alles prima op één ding na. Als ik mensen uitnodig voor een afspraak dan gaat dat met alle, behalve exchange accounts goed. Dus bijvoorbeeld mensen met bijv een ziggo of gmail account krijgen netjes een vergaderverzoek in hun inbox die ze vervolgens in hun agenda kunnen plaatsen en accepteren. Mensen met een exchange account ontvangen niets! Als ik diezelfde mensen het agenda verzoek naar een privé email account (niet exchange account) stuur dan gaat dat wel goed!

Ik heb nog een testje gedaan. Als ik mijn vrouw een agenda verzoek stuur en ik nodig haar zowel uit via haar Ziggo account als haar exchange account dan komt alleen het verzoek aan in haar inbox van Ziggo. Als zij deze dan accepteert via haar iPhone dan wordt de afspraak netjes in haar agenda gezet die weer synchroniseert met haar exchange account.

Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iCloud agenda uitnodiging werkt niet bij Exchange mailadres MathieuG iCloud 1 19-02-13 22:07
Agenda Items MS Exchange niet te wijzigen op Iphone RudeDude iPhone algemeen 12 30-07-12 20:43
2e exchange agenda niet zichtbaar Sub-zer0 iTunes 0 20-12-10 11:38
Agenda iPhone 4 synched niet met exchange Peterjh iTunes 0 25-08-10 09:52
[Exchange] Agenda werkt niet ruudboon iTunes 0 18-09-08 13:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:09.