//

Match niet op iMac wel op alle andere iDevices

Match niet op iMac wel op alle andere iDevices discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een tijdje terug, toen het beschikbaar kwam, mijn verzameling MP3's, die op een NAS stonden, in Match gezet. Dat heb ik vanaf mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-03-12, 15:16
Radar Radar is offline
• iOS 9.2.1
• 9.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Maasland
Berichten: 109
Standaard Match niet op iMac wel op alle andere iDevices

Ik heb een tijdje terug, toen het beschikbaar kwam, mijn verzameling MP3's, die op een NAS stonden, in Match gezet. Dat heb ik vanaf mijn iMac gedaan.

Het werkt allemaal prima op mijn iPhones, iPad, MBP en iPods.

Maar niet op de iMac.

Wanneer ik muziek af wil spelen, krijg ik de melding dat het originele bestand niet beschikbaar is en of ik er naar wil zoeken.

Wanneer ik Match op de iMac uitschakel en weer inschakel, maakt ie verbinding checkt e.e.a. en komt dan met de melding dat er zo'n 7700 nummers beschikbaar zijn....ziet er dus prima uit.

Maar wanneer je af wilt spelen gaat het dus niet.

Iemand een idee om dit op te lossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes via iMac EN Match mogelijk ? nlrela Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 20-12-11 00:02
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 16:31
iCloud: sync zelfgemaakte videos naar andere iDevices pverheugt iCloud 2 19-10-11 19:05
Custom 4.0 Firmwares alle iDevices spysical Jailbreak 1023 28-10-10 17:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:05.