//

apps downloaden niet

apps downloaden niet discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone laten repareren. Tenminste, hij was niet te repareren dus heb een swap model terug gekregen. Die wou ik herstellen door de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-03-12, 22:53
jiggy1965 jiggy1965 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 78
Standaard apps downloaden niet

Ik heb mijn iphone laten repareren. Tenminste, hij was niet te repareren dus heb een swap model terug gekregen. Die wou ik herstellen door de reservekopie van icloud terug te zetten. De foto's werden weer terug gedownloaden, maar de apps downloaden voor geen meter. De balkjes blijven leeg. Als ik op een app klik om hem voorrang te geven krijg ik een melding dat ik de nieuwe itunes voorwaarden moet lezen/accepteren. Krijg ik niet te zien trouwens. Ik klik op ok en er gebeurd verder niets. Balkjes blijven nog steeds leeg. Als ik naar settings > icloud ga dan zegt het onderaan dat icloud bezig is met terugzetten van data. Maar er gebeurd verder niks. Waar kan hij mee bezig zijn? Of is hij toch aan het downloaden , maar groeien de balkjes later pas (heb wel b.v. gta3 van ruim 350 mb ertussen staan). Of moet ik soms wat extra doen omdat het een 'nieuw' exemplaar iphone is om het downloaden verder te laten gaan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-03-12, 00:59
jiggy1965 jiggy1965 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 78
Standaard

Opgelost: het bleek te hangen aan het scherm 'de itunes voorwaarden zijn gewijzigd'. Ik kreeg dan wel die popup bij het klikken op een nog niet gedownloade/geinstalleerde app, maar behalve daarop OK te drukken kreeg ik die voorwaarden verder niet te zien om akkoord op te geven. Totdat ik bij de appstore en gekochte apps lijst op een oude klikte die ik nog wel opnieuw kon installeren (de overige hadden een grijs 'geinstalleerd' logo maar kon ik verder niets mee). Bij het herinstalleren van zo'n oude app kreeg ik wel de complete lijst met itiunes voorwaarden om akkoord op te geven. De oude app downloade en gelijk ook de andere complete lijst.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps downloaden lukt niet?! VictorClabbers iPhone Apps 0 10-06-11 19:20
Apps downloaden en updaten werkt niet meer bostiaan iPhone Apps 17 21-02-11 22:33
Mac OS X: Apps downloaden niet, maar blijven staan op wachten. Cesc iTunes 5 11-10-10 11:40
Apps. Downloaden niet m.thart iPhone Apps 19 13-09-10 23:16
Apple ID in iTunes will niet werken, kan geen apps downloaden odp iPhone Apps 10 14-10-09 21:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:35.