//

ik wil 1 agenda in outlook met icloud

ik wil 1 agenda in outlook met icloud discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu via icloud een agenda op iphone 4s en in outlook 2010. Alleen heb ik nu als ik in outlook kijk meerdere agenda's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-04-12, 09:17
keesmulder keesmulder is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 1
Standaard ik wil 1 agenda in outlook met icloud

Ik heb nu via icloud een agenda op iphone 4s en in outlook 2010. Alleen heb ik nu als ik in outlook kijk meerdere agenda's staan.

Er staat nu:
Mijn agenda's
- Agenda (persoonlijke mappen)
- Agenda (archief mappen)
iCloud
Agenda (iCloud)
Agenda-samenvoegconflicten

Hoe krijg ik het voor elkaar om met één agenda te werken op iphone en outlook middels iCloud. Als ik nu wat toevoeg in outlook dan staat dat in Agenda (persoonlijke mappen)...

Hoe kan ik dus alles samenvoegen tot één geheel.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-04-12, 23:26
Justinke Justinke is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 104
Standaard

Ik zit met hetzelfde probleem. Het lijkt idd dat je nu dubbele afspraken hebt.
Zelf heb ik ook nog een ander probleem bij het gebruik van Outlook 2010/iCloud en mijn iPhone.
Gemakshalve breng ik mijn afspraken (werkrooster) via Outlook in. Daarna synchroniseer ik door te verbinden met iTunes. De afspraken die ik in Outlook heb ingebracht verschijnen vervolgens wel op mijn iPhone, maar niet in iCloud.
Moet de oorzaak mogelijks gezocht worden in het feit dat ik op mijn werk geen Wi-Fi-verbinding met mijn iPhone heb maar slecht een gewone 3G data-verbinding ?
  #3  
Oud 17-04-12, 00:31
Charles W Charles W is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Naaldwijk
Berichten: 21
Standaard

3G of Wi-Fi maakt niet uit. iCloud werkt via beide. Ik zat voorheen ook te rommelen met de verschillende agenda's. Via de webpagina van iCloud.com kon ik bij meer instellingen komen. Misschien dat je daar ook eens moet zoeken.
  #4  
Oud 17-04-12, 01:26
Justinke Justinke is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 104
Standaard

Via de site iCloud.com en door middel van "iCloud Control Panel for Windows" krijg je idd meer mogelijkheden. Ik heb alleen gemerkt dat op mijn iPhone toch dubbele afspraken staan, en dat is enkel te voorkomen door "toon alle lokale agenda's" of "toon alle iCloud" in/of uit te schakelen.
Dit geldt voor zowel Week Calender als voor de standaard agenda van de iPhone.

Wat de synchronisatie betreft, daar raak ik niet uit. Surfen, mailen, whats app, facebook, alles werkt via 3G, enkel de synchronisatie van iCloud doet 't niet via 3G.
Vreemd. :-(
  #5  
Oud 12-05-12, 09:50
gervanlinden gervanlinden is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 1
Standaard

ik ben een nieuweling op het forum en weet niet precies hoe alles werkt.
Ik waag hier een poging met een vraag over de agenda's.
Ik heb een iPhone 4s + iPad3. Ik werk op mijn laptop met Outlook 2007. Alles gaat goed v.w.b. synchronisatie met de icloud agenda. Heb ook meer dan 1 agenda in Outlook staan, maar dat kun je zelf aansturen door op de juiste agenda te gaan staan die je je op je beeldscherm wilt zien.
Wel is mij opgevallen dat ik eerst in Outlook (boven links in het scherm, als een soort werkblakjes) een icoontje van Icloud had staan om tussendoor handmatig te kunnen synchroniseren. Het icoontje is plotseling verdwenen. Bij instellingen "beeld"staat geen extra werkbalk om deze weer te kunnen activeren. Hoe krijg ik dit weer terug in Outlook ? Ik heb al opnieuw geprobeerd icloud te installeneren op mijn laptop maar dan komt het icloud icoontje toch niet in Outlook terug.
  #6  
Oud 20-06-12, 12:39
remcop remcop is offline
• iOS 14.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Ubachsberg
Berichten: 74
Stuur een bericht via MSN naar remcop
Standaard

Ik ben er gister pas achtergekomen hoe makkelijk het is als afspraken op outlook 2010 en iPhone hetzelfde staan.

Ik twijfel nu wel hoe ik e.e.a. goed en efficiënt kan ordenen.

Ik maak gebruik van 2 @live accounts. Waarbij 1 voor agenda (en taken) functioneert. Gemak van de agenda is dat ik zo op iPhone uitnodigingen van afspraken kan accepteren. Helaas werken taken (nog) niet via mail. Dat moet via iCloud. Maar als ik in outlook alles via iCloud ga doen zie ik agenda en taken niet meer in het e-mailscherm van outlook.

Best vervelend. Ik weet niet hoe dit het beste te doen is.
Reageren

Labels
agenda, icloud, iphone, outlook



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
2 Icloud accounts samenvoegen tot 1 Ical/ Outlook agenda raykar iCloud 8 06-01-12 23:42
iCloud en Outlook 2010: dubbele items in agenda bisebaer iCloud 20 26-11-11 20:39
merge yahoo agenda met iphone/icloud agenda schauwers iCloud 0 23-10-11 22:48
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 22:33
wil syncen met Outlook 2007 en niet outlook express gillio04 iPhone algemeen 8 28-04-08 11:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:52.