//

iCal kan mijn iCloud account niet vinden

iCal kan mijn iCloud account niet vinden discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op mijn iPhone de kalender gekoppeld aan een iCloud account. Ik kan ook op icloud.com inloggen op betreffend account en dan m'n kalender ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-04-12, 14:10
Lex1975 Lex1975 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 2
Standaard iCal kan mijn iCloud account niet vinden

Ik heb op mijn iPhone de kalender gekoppeld aan een iCloud account. Ik kan ook op icloud.com inloggen op betreffend account en dan m'n kalender zien, gesynchroniseerd met die op m'n iPhone.

Nu wil ik op mijn Macbook ook de kalender in iCal synchroniseren met iCloud. In de Preferences van iCal wil ik iCloud als account toevoegen. Na invullen van gebruikersnaam en wachtwoord van iCloud zoekt hij naar het account en zegt dan dat hij het betreffende iCloud account niet kan vinden.

Wie kan mij helpen dit probleem op te lossen?

groet,
Lex
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-04-12, 14:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb je ook in Preferences -> iCloud Calendars aangevinkt?

  #3  
Oud 22-04-12, 21:45
Lex1975 Lex1975 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 2
Standaard

Beste Timosha,

Calendars stond al aangevinkt in de iCloud preferences, dus dat is het blijkbaar niet.

Nog meer suggesties?

groet,
Lex
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe kan ik iCal op iCloud vervangen door iCal op mijn desktop? peterter iCloud 7 24-10-11 17:32
Video: waar kan ik mijn film terug vinden op mijn iphone henkie73 Muziek, foto & video 2 23-04-11 22:33
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? uncu129 iTunes 2 03-02-11 13:18
Waar kan ik mijn herstel copie vinden en terug op mijn iphone plaatsen? dakine iTunes 5 12-02-10 17:33
Mac OS X: Kan iPhone Backup niet vinden op mijn Mac efefes iTunes 1 28-06-09 22:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:34.