iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iCloud (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/)
-   -   Geen push mail (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/118464-geen-push-mail.html)

martin21 16-05-12 12:07

Geen push mail
 
Sinds een aantal dagen worden mijn e-mails (@me.com) niet meer naar mijn iPhone gepushed. Wel naar mijn iPad. Op mijn iPhone heb ik de optie Push nog een keer uit en weer aangezet maar het probleem blijft. Ook de optie Fetch (elk uur) wordt niet uitgevoerd.

Heeft iemand anders ook dit probleem, of wellicht een oplossing?
Is het probleem onstaan door de 5.1.1 update van iOS?

Martin

Guest-20180925190238 16-05-12 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door martin21 (Bericht 794768)
Is het probleem onstaan door de 5.1.1 update van iOS?

Het probleem is ontstaan door een uitval van iCloud Mail gisteren en eergisteren. Het begint langzaam weer te werken :)

Apple - Support - iCloud - System Status

martin21 16-05-12 12:19

hmm, hier heb ik inderdaad ook wel wat last van gehad afgelopen weekend. Het vreemde is wel dat als ik mijn mail open hij gewoon de e-mails zonder problemen ophaal. Maar geen push als de telefoon gewoon in standby staat. Hopelijk heeft het toch hier mee te maken en komt dat ook weer opgang.

daanroelofs 22-05-12 09:07

Zijn er mensen die hier nog steeds last van hebben? Push werkt bij mij prima voor exchange accounts maar niet voor iCloud. Terwijl ik ze op mijn mac en iPad zo binnen krijg. Behalve op de iphone dus. Al van alles geprobeerd: push aan/uit zetten, account verwijderen en weer toevoegen, Wi-Fi uit zetten. Niets helpt.

Guest-20180925190238 22-05-12 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daanroelofs (Bericht 795777)
Terwijl ik ze op mijn mac en iPad zo binnen krijg. Behalve op de iphone dus.

Werkt iCloud push nooit op de iPhone of werkt het soms wel en soms niet?

daanroelofs 22-05-12 09:22

Hij heeft het altijd perfect gedaan tot een paar dagen terug. Nu werkt push helemaal niet meert voor iCloud en alleen voor de exchange servers. Krijg iCloud mail alleen binnen als ik mail daadwerkelijk open op de iPhone.

Guest-20180925190238 22-05-12 09:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daanroelofs (Bericht 795780)
Hij heeft het altijd perfect gedaan tot een paar dagen terug.

Ik heb iets vastgesteld met iCloud push onder OS X. Onder bepaalde omstandigheden kan het zijn dat een iCloud e-mail die al ontvangen is op een Mac niet meer wordt gepushed naar een iDevice.

Maar jouw probleem heeft daar blijkbaar niets mee te maken omdat iCloud push helemaal niet meer werkt op de iPhone.

daanroelofs 22-05-12 09:30

Heb het net nog eens geprobeerd met mail op mijn iMac afgesloten maar dan werkt het idd nog steeds niet. Op mijn iPad komen ze ook niet gepusht binnen. Las ergens wel dat er problemen zijn geweest bij apple afgelopen weekend. Zou het daar iets te maken mee kunnen hebben?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 mei 2012 om 09:34 ----------

Dat van dat probleem staat dus stukje hoger in hetzelfde topic!

martin21 22-05-12 22:11

Werkt bij mij nog steeds niet. Overigens toch ook niet op mijn iPad.

daanroelofs 23-05-12 07:53

Volgens mij ligt het probleem gewoon bij apple/icloud. Het heeft iig niets met instellingen oid te maken. Kijk hier maar eens hoeveel mensen er problemen mee hebben sinds kort: https://discussions.apple.com/thread...t=570&tstart=0

daanroelofs 25-05-12 10:12

Sinds vannacht krijg ik ineens de emails van iCloud weer gepusht naar mijn iPhone! Heel vreemd. Benieuwd hoe lang dit goed blijft gaan. Zijn er meer bij wie het ineens weer werkt?

jiggy1965 28-08-12 22:45

Bij mij werkt het momenteel weer niet. Een paar dagen heeft het gewerkt. Kreeg bij elk mailtje naar mijn icloud mail een push notification. Maar de laatste dagen niet meer. Mailtjes komen wel binnen en telkens als ik naar Mail ga worden ze gewoon gelezen en binnen gehaald. Maar moet het dus wel handmatig steeds doen. Net zoals bij mijn normale mail accounts die met fetch werken. Heb misschien drie dagen wel zo'n push venstertje bij elke mail gehad, maar nu al een week niet meer of zo. Nog meer mensen last van momenteel?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:38.