Pages op Mac en iPad via de icloud discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik heb vorig jaar een macbook pro gekocht. Nieuwste software zit hier nu op, met onder andere pages (ik heb een iwork licentie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hoi allemaal,
Ik heb vorig jaar een macbook pro gekocht. Nieuwste software zit hier nu op, met onder andere pages (ik heb een iwork licentie gekocht). Ik heb op marktplaats een iPhone aangeschaft, en nu wil ik graag icloud gebruiken. Zo kan ik makkelijk synchroniseren. ![]() Ik wil dus graag synchroniseren via icloud, is het zo dat ik nu opnieuw pages moet kopen? Ik heb al pages gekocht op de mac (en daarbij ook numbers en keynote), maar moet ik nu 2x betalen voor pages om pages ook op een iOS apparaat te kunnen gebruiken? Groeten, Mimbosa |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Je moet eenmaal betalen voor Pages op OS X en nu moet je nog eenmaal betalen voor Pages voor iOS. Dat zijn twee verschillende programma's.
|
|
||||
|
||||
![]() LET OP: Je kunt je documenten uit Pages op je Mac niet eenvoudig syncen met Pages op je iPad/iPhone. Dit wordt pas een optie nadat Apple OSX 10.8 heeft uitgegeven (naar verwachting deze zomer).
|
|
|||
|
|||
![]() de app van pages kost 7.99 in de appstore. ik vind het wel een handige app, maar hij is wel heel erg uitgekleed. maar handig om bv (op ipad) notulen te maken, makkelijker dan via een notitieprogrammaatje vind ik.
|
|
|||
|
|||
![]() Ik ben ook van plan om Pages voor mijn MacBook Pro aan te schaffen
|
![]() |
Labels |
2x betalen pages |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pages download icloud bestand niet | Cliffiphone4 | iCloud | 0 | 10-11-11 21:50 |
delen van pages met ipad en mac mini | karo42 | iPad algemeen | 8 | 27-01-11 16:41 |
iDisk pages doc in pages openen op de iPad. | Roogbass | iPad algemeen | 0 | 12-07-10 10:05 |
|
|