iCloud koppelen met Hotmail discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik word echt gek van al die online services waarbij je overal een account voor nodig hebt. Maargoed, kan iemand mij vertellen hoe je een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik word echt gek van al die online services waarbij je overal een account voor nodig hebt. Maargoed, kan iemand mij vertellen hoe je een iCloud account koppelt aan een van Hotmail?
|
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() iCloud kan je niet koppelen aan Hotmail en Hotmail kan je niet koppelen aan iCloud. En Gmail en Yahoo Mail ook niet.
|
|
|||
|
|||
![]() oke, jammer, maar oke...
|
|
![]() Ik heb een gmail email account en gebruik wel degelijk iCloud. Je moet eerst een Apple id aanmaken met je hotmail adres - die kun je vervolgens gebruiken icm iCloud.
Tenminste ik ga er even van uit dat de TS dit bedoeld... Succes! |
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem | Edwinvo | iCloud | 5 | 01-12-11 10:16 |
probleem met iPhone koppelen | jochinho | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 16-07-10 09:38 |
buiten mijn vaste hotmail account geen andere hotmail meer openen? | leekiphone | iPhone algemeen | 13 | 20-04-10 22:09 |
Windows: iphone koppelen met windows pc | richardavalanche | Desktop-applicaties | 3 | 13-01-10 01:46 |
|
|