//

Kan reserekopie niet terugzetten

Kan reserekopie niet terugzetten discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik m'n iPod helemaal verneukt had met een jailbreak, lukte het me met veel inspanning deze te herstellen. Helaas is dit niet zo goed ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-05-12, 18:02
iTompie iTompie is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Regio Eindhoven
Berichten: 91
Standaard Kan reserekopie niet terugzetten

Nadat ik m'n iPod helemaal verneukt had met een jailbreak, lukte het me met veel inspanning deze te herstellen. Helaas is dit niet zo goed gegaan dan nodig was.

M'n reservekopie wordt namelijk niet geladen. Terwijl bij m'n iCloud informatie te zien is dat er wel een reservekopie van alle apps wordt gemaakt waar ik over beschikte voor de herstel. Maar wat ik ook doe, hij zet de niks terug...

Iemand die me hiermee kan helpen? Ik weet me geen raad...

Opvallend was trouwens dat er, net na de herstel, te zien was dat de reservekopie die ik eergisteren maakte (en dat is de juiste) in iCloud staat. Het probleem is dus vooral dat hij 'm niet laadt.

EDIT: Oplossing gevonden d.m.v. ander topic (deze kan gesloten worden)
__________________
13-inch rMBP (begin 2015)| iPhone 6s 64 GB Rose Gold | iPad mini 4 16 GB Space Gray | Apple Watch Sport | Apple TV 4​

Laatst gewijzigd door iTompie; 24-05-12 om 18:14. Reden: Oplossing gevonden d.m.v. ander topic (deze kan gesloten worden)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan Iphone niet registreren en ook niet terugzetten naupdate ios 5 sambaman iPhone algemeen 3 06-07-11 13:13
Bronbestanden gewijzigd kan bestand niet terugzetten Snoopy70 iPad algemeen 4 23-03-11 12:56
Kan backup niet terugzetten Drinkyoghurt iPhone algemeen 3 28-12-10 16:14
kan geen reservekopie meer maken of terugzetten pieterwillems iPhone algemeen 2 13-11-10 20:46
kan reservekopie niet terugzetten Guest-20191103144301 Archief 1 13-11-10 17:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:10.