//

Fotostream werkt niet

Fotostream werkt niet discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door giljom sorry voor het lastig vallen , maar ik krijg weer deze boodschap Ik heb het net even getest op een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 17-06-12, 17:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giljom Bekijk bericht
sorry voor het lastig vallen , maar ik krijg weer deze boodschap
Ik heb het net even getest op een MacBook Pro en een iMac. Ik krijg nu dezelfde fout bij een reset van Photo Stream. Er schijnt iets mis te zijn met de iCloud servers.

Maar plaatjes die ik maak met een iPhone komen wel onmiddellijk in iPhoto, dus dat werkt wel. Maar dit mechanisme werkt iets anders dan op een Windows PC. En bij jou werkt Photo Stream blijkbaar ook tussen iPhone en iPad.

Wacht even een dag, morgen is misschien dat server probleem opgelost.

EDIT
Ik heb het nog eens getest in een Windows virtuele machine. De plaatjes die ik met een iPhone maak komen ook daar onmiddellijk aan. Het zou dus moeten werken.

Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 17-06-12, 18:46
giljom giljom is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Belgische Limburg
Berichten: 268
Standaard

Beste timosha,

Het is voor mij een raadsel, maar nu werkt het hier ook, onbegrijpelijk, heeeel erg bedankt voor uw hulp , ik hou u op de hoogte

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 juni 2012 om 19:30 ----------

Beste timosha,

Als ik foto,s maak met de iphone of de ipad, dan stream hij ze naar alle apparaten, ook stream hij ze naar de PC, maar als ik op de PC enkele foto,s verwijder, dan zijn ze niet weg op de ipad of iphone, dus wij hebben zeer veel winst gemaak, weet u misschien hoe het komt, dus op de ipad verwijderen, en weg op de pc, maar andersom niet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
fotostream foto's in iPhoto zijn niet te verwijderen ruwepit iCloud 20 05-06-13 23:37
Keuze fotostream staat niet meer bij instellingen foto's op iPad 2 eddydp Muziek, foto & video 8 17-06-12 00:26
Kan fotostream niet uitschakelen devilduckie Muziek, foto & video 6 30-05-12 01:51
Foto: foto's genomen met Ipad komen niet in fotostream op de iPad?! Viper74 Muziek, foto & video 9 19-04-12 08:06
Hoe verwijder je de fotostream album op iPhone indien je deze foto's niet wil streame george2micheal Muziek, foto & video 16 13-12-11 12:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:01.