//

Geen enkel iTunes Match nummer kan afgespeeld worden

Geen enkel iTunes Match nummer kan afgespeeld worden discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb me gisteren op iTunes Match geabonneerd. Het matchen ging prima. Nadat ik iTunes Match had aangezet op m'n iPad en iPhone zag ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-06-12, 09:46
Jomajo Jomajo is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 2
Standaard Geen enkel iTunes Match nummer kan afgespeeld worden

Ik heb me gisteren op iTunes Match geabonneerd. Het matchen ging prima. Nadat ik iTunes Match had aangezet op m'n iPad en iPhone zag ik ze netjes allemaal staan met een iCloud icoontje ernaast. Maar geen enkel nummer kan worden afgespeeld. Wanneer ik er een selecteer, zie ik de albumhoes even een seconde, waarna de volgende een seconde in beeld komt, enz. tot er een nummer in de lijst staat die al op m'n iPhone stond. Die wordt dan vervolgens afgespeeld. Ik heb alle punten op de Apple site ( iTunes Store: problemen met iTunes Match oplossen )over iTunes Match gecheckt, niets heeft geholpen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-06-12, 20:46
Jomajo Jomajo is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 2
Standaard

Heeft niemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn? Op m'n desktop is alles ok: achter de meeste songs staat 'matched', sommige zijn niet gematched maar geüpload. Maar geen van beide wordt afgespeeld op iPhone of iPad. En dat terwijl op iPhone en iPad alles ook ok lijkt. Alles nummer staan er gewoon.ik kan er op klikken en zie de albumhoes en alle info, maar afspelen, ho maar....

Kom op mensen: we moeten elkaar helpen, van Apple kan ik geen hulp verwachten....
  #3  
Oud 30-07-12, 21:12
leenders.f leenders.f is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 4
Standaard Soortgelijk

Ik heb bijna hetzelfde probleem van mijn ongeveer 6000 nummers hebben de meesten een status (geupload, aangeschaft of gematcht) en deze nummers spelen prima af. Alleen 96 nummers hebben geen status. Blanco dus. Maar ik zie ze wel in de cloud. Ze spelen op geen enkel apparaat af....
Reageren

Labels
icloud, itunes match



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
itunes kan geen reservekopie maken, want de kopie kan niet worden opgeslagen... CoolingThunder iTunes 1 19-10-11 15:55
Ik kan niet sms´en naar een enkel nummer Roebelie iPhone algemeen 3 27-07-11 17:05
mp4 bestand maar kan niet afgespeeld worden pimoettwente iPhone algemeen 0 08-08-10 21:17
Kan geen 'mp3' syncen... 'Kan niet afgespeeld worden op deze iPhone' Denneke iTunes 2 23-01-10 11:41
Iphone youtube application : Deze film kan niet worden afgespeeld Phuong Archief 1 25-02-09 17:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:47.