//

Icloud en account itunes

Icloud en account itunes discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik gebruikt een oude hotmail account voor itunes,maar nu heb ik sinds een tijdje een nieuwe account. Waar ik alles op krijg qua ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-06-12, 11:30
bloemenwinkel bloemenwinkel is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: de moer
Berichten: 57
Standaard Icloud en account itunes

Beste forumleden,

Ik gebruikt een oude hotmail account voor itunes,maar nu heb ik sinds een tijdje een nieuwe account. Waar ik alles op krijg qua mail als ik naar icloud ga zie ik nog mijn oude hotmail staan die kan ik niet wijzigen. Via mijn telefoon dan krijg ik de melding negeer of wijzig bij het wijzigen kan ik alleen mijn wachtwoord invullen. Via mijn nieuwe account heb ik dus ook apps gekocht met een itunes kaart.

Bij het aan klikken itunes op de laptop krijg ik de melding van dat ik sommige onderdelen niet naar itunes bieb kan worden over gezet. Omdat die er geen bevoegdheid voor heeft en nodig is. Dan geeft die verder om het te bemachtigen via itunes store. Dat heb ik gedaan, nu maakt die alleen een kopie van de onderdelen die ik heb gekocht via mijn nieuwe account en van me andere account niet. Hoe krijg ik het toch voor elkaar dat die dat wel overneemt. De rest zal die neem ik aan wel overnemen zoals contacten enz. en me icloud kan wijzigen.

Ik stel deze vraag er ook nog bij instellingen krijg ik een rode een te zien. De software update is tot de laatste geüpdatet maar zie verder niet wat het wel moet zijn. Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen dat ik dat weg krijg?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
notitie icloud account naar outlook janniezuidema iCloud 0 29-03-12 09:39
Google account en iCloud probleem... cysoon iCloud 5 25-10-11 22:22
iCloud - Welk account gebruik ik? iRutger iCloud 4 08-10-11 12:24
Nu al een @me account aanmaken voor icloud ceesboersen iCloud 2 07-06-11 22:10
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account MichaelJ iTunes 0 28-07-10 13:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:09.