//

Fotostream op de ipad

Fotostream op de ipad discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Lezer, Ik heb een Iphone 4S en sinds vorige week een Ipad3. Bij het aanzetten van de Ipad3 heb ik een backup van Icloud ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-06-12, 09:13
pjpaul pjpaul is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Zeeland
Berichten: 61
Standaard Fotostream op de ipad

Beste Lezer,

Ik heb een Iphone 4S en sinds vorige week een Ipad3.
Bij het aanzetten van de Ipad3 heb ik een backup van Icloud teruggezet (die van mijn iphone 4S) ging allemaal goed, Alle instellingen, Muziek match etc staan keurig op de ipad.

Behalve de fotostream, die foto's laadde hij de eerste keer niet, heb ik de fotostream uitgezet op alle apparaten, en de stream gereset.! Vervolgens via mijn windows pc de foto's in de upload map geplaatst en op alle twee de IOS apparaten de stream weer aangezet wat resulteerde in het zichtbaar zijn van mijn foto's.

Het rare is nu dat als ik een foto maak met mijn Ipad deze keurig in de stream van mijn iphone 4s en mijn pc verschijnt maar niet in de stream van de ipad zelf?, maak ik een foto met mijn iphone verschijnt hij keurig in de stream van de iphone en is deze zichtbaar op mijn pc..
Maar op de Ipad komen deze foto's niet! lijkt me heel raar toch? iemand enig idee of dezelfde ervaring met een oplossing???

Bedankt voor het meedenken alvast
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Keuze fotostream staat niet meer bij instellingen foto's op iPad 2 eddydp Muziek, foto & video 8 17-06-12 00:26
Foto: Fotostream op de ipad pjpaul Muziek, foto & video 1 07-06-12 09:38
Foto: foto's genomen met Ipad komen niet in fotostream op de iPad?! Viper74 Muziek, foto & video 9 19-04-12 08:06
Fotostream op Imac en Ipad Robpie83 iCloud 1 04-02-12 09:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:47.