//

Muziek per apparaat wel of niet in iMatch

Muziek per apparaat wel of niet in iMatch discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in de afgelopen periode een iPad, een iPhone en een iPod nano vergaard. Ik dacht dat het handig zou zijn om met iMatch ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-06-12, 16:03
henridejager henridejager is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 1
Standaard Muziek per apparaat wel of niet in iMatch

Ik heb in de afgelopen periode een iPad, een iPhone en een iPod nano vergaard. Ik dacht dat het handig zou zijn om met iMatch te werken zodat alle muziek geen beslag op mijn opslagruimte zou leggen. Nadeel is dat ik er alleen naar kan luisteren als er Wi-Fi of 3G bereik is. Wi-Fi = prima, maar als ik met de hond ga wandelen of in het buitenland zit, wordt het een dure toestand.
I zou dus per apparaat willen bepalen of ik de muziek daarin opsla of juist met muziek via de clouds wil werken.
Dus in mijn geval iPad in de Clouds, en de iPhone en iPod nano rechtstreeks in eigen opslag op het apparaat.
Wie heeft er tips?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
iclouds, imatch, itunes



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Muziek niet zichtbaar in Muziek App, wel.... MvdS Muziek, foto & video 0 14-05-12 22:45
Muziek wel op iPhone, niet in de "Muziek" app Tunix Muziek, foto & video 2 28-03-12 13:14
Mac OS X: Imatch in Itunes maltje iTunes 0 04-03-12 12:11
Windows: Muziek wel in itunes maar niet op iphone!! bartou iTunes 12 26-11-11 23:36
Iphone gaat niet aan, maar word wel als usb apparaat ontdekt Drinkyoghurt Unlock [archief] 39 25-06-08 12:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:48.