//

iCloud contacten meerdere malen op iMac

iCloud contacten meerdere malen op iMac discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met het synchroniseren van mijn contacten tussen mijn iPhone en mijn iMac. Al mijn contacten staan nu 1x op mijn telefoon, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-07-12, 14:46
ricardokter ricardokter is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 1
Standaard iCloud contacten meerdere malen op iMac

Ik heb een probleem met het synchroniseren van mijn contacten tussen mijn iPhone en mijn iMac.

Al mijn contacten staan nu 1x op mijn telefoon, 1x in iCloud, maar wel 25x op mijn iMac! Wanneer ik mijn contacten op mijn iMac open staat er in de linkerkolom 1x 'alle contacten', 1x 'op mijn mac', maar wel 25x 'iCloud'! Het lukt me maar niet om de 'teveel aan iCloud' weg te halen...

Ik heb al geprobeerd om de synchronisatie tussen mijn iMac en iCloud te stoppen en weer te hervatten, maar dit werkt niet.

Wat zou ik nog meer kunnen proberen?
Ik ben namelijk wel bang dat ik straks al mijn contacten kwijt ben als ik iets verkeerd doe...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 juli 2012 om 12:58 ----------

Ik heb nu meerder malen mijn iCloud synchronisatie gestopt en uiteindelijk heeft dit toch geholpen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-12, 15:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ricardokter Bekijk bericht

Ik heb nu meerder malen mijn iCloud synchronisatie gestopt en uiteindelijk heeft dit toch geholpen
Ik wilde net een oplossing voorstellen Goed dat je het ook zelf hebt kunnen oplossen.

Voor de toekomst: ga altijd eerst in www.icloud.com kijken of daar alles goed staat want dat is de "Master". Als dat het geval is kan je zonder problemen de synchronisatie uit- en weer aanzetten.

Succes verder
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPone contacten niet allemaal naar iMac? dommering iPhone algemeen 2 29-11-11 11:25
Mac OS X: Meerdere Iphones op een iMac onnojs iTunes 0 17-10-11 21:17
Ipod 2nd en 3G onbruikbaar na icloud update Imac fukutoshin iCloud 2 15-10-11 16:03
Iphone blijft meerdere malen vast zitten ook na RESET sefu11 iPhone algemeen 1 18-04-11 12:44
imac - Contacten Hoppieee Archief 4 03-05-09 13:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:52.