//

uitnodiging van Google in agenda ontvangen

uitnodiging van Google in agenda ontvangen discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede dag, allemaal. Ik heb een kleine frustratie en ik heb al gegoogled maar ik er helemaal niks over vinden. Ik krijg regelmatig een uitnodiging ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-07-12, 18:40
Jz86 Jz86 is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 6
Standaard uitnodiging van Google in agenda ontvangen

Goede dag, allemaal. Ik heb een kleine frustratie en ik heb al gegoogled maar ik er helemaal niks over vinden.

Ik krijg regelmatig een uitnodiging van een Google account, voor in de agenda. Elke keer krijg ik een mail met 2 bijlage's als ik deze aan klik komt die in mijn agenda (iCloud) maar hij verdwijnt ook weer.

Maar is er ergens in te stellen dat ik geen mail wil krijgen maar de melding direct in mijn agenda net zoals van iCloud naar iCloud. dat zou super zijn!

Ik hoop snel een positieve tip te krijgen maar ergens heb ik al een gevoel dat het gewoon niet kan.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
agenda, uitnodiging



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sync van Iphone naar Google Agenda SjaarD iTunes 13 20-11-13 23:57
iCloud agenda uitnodiging werkt niet bij Exchange mailadres MathieuG iCloud 1 19-02-13 23:07
Synchroniseren van de Google en Iphone agenda omejoop38 iCloud 8 29-05-12 12:52
Iphone uitnodiging komt niet in exchange agenda robertl iCloud 0 22-02-12 16:16
Agenda: afspraken accepteren van Google Calendar jelle86 iPhone Apps 1 28-04-11 09:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:03.