iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iCloud (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/)
-   -   iCloud reservekopie werkt niet meer (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/123545-icloud-reservekopie-werkt-niet-meer.html)

Shorty007 19-08-12 12:23

iCloud reservekopie werkt niet meer
 
Hallo,

Als ik een reservekopie probeer te maken via iCloud, krijg ik alleen maar de melding dat het mislukt is.
Heb in iTunes zelfs ingesteld dat een reservekopie met iCloud gemaakt word maar dit helpt ook niet.
Heb al een keer me account verwijderd van me telefoon en opnieuw toegevoegd...
Het heeft in het begin wel gewerkt met iCloud, heb later ingesteld dat ik via iTunes een reservekopie wilde maken en nu dus weer terug naar iCloud en dit gaat nu dus niet.

Iemand een oplossing??

Shorty007 20-08-12 13:05

Helemaal niemand die hier iets op weet? :s

Shorty007 25-08-12 15:03

ok heel irritant dit pffff het werkt nog steeds niet.

Shorty007 06-09-12 14:16

iCloud werkt alleen als je in de begin-wizard na herstel op je telefoon instel dat je iCloud wilt gebruiken blijkbaar...

dannyhtek 15-09-12 12:21

Aangezien dit topic sinds 6 september niet meer is geupdated, weet ik niet of ik hier nog wel antwoord op moet geven. Anyhow, here we go.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 817086)
iCloud werkt alleen als je in de begin-wizard na herstel op je telefoon instel dat je iCloud wilt gebruiken blijkbaar...

Nee hoor. Indien je daar voor hebt gekozen, kun je alsnog iCloud en dus ook het maken van back-ups inschakelen. Instellingen > iCloud > Opslag en reservekopie > iCloud-reservekopie inschakelen. In mijn instellingen staat ook dat ik via iTunes, een iTunes back-up wil maken. Dus dat zou verder geen probleem zijn. Volgens mij is het enkel en alleen een kwestie van iCloud back-ups uit- en weer inschakelen.

Shorty007 15-09-12 13:04

Heb ik toen geprobeerd maar kreeg het echt niet aan de praat...
Constant 'Mislukt'.
Gister ook weer, mja toen maar ff een kopie op pc gedaan. Zit nu op ios 6 gm.
Nu gaat het weer goed.. ff aankijken maar weer.

richardiPhonepoldervaart 16-09-12 13:05

Ik had hetzelfde, ik heb alles geprobeerd en niks werkte,het lukte me maar niet om een backup te maken van mn iPad. Toen heb ik mn laatste backup van mn iPad gewist en opnieuw een (icloud) backup gemaakt en wat denk je.............hij deed het!!

Shorty007 16-09-12 13:08

Maar kan je icloud backups wissen dan?? Of bedoel je dat je op je pc de laatste backup verwijderd had..??

richardiPhonepoldervaart 16-09-12 13:37

Je kan je icloud backups die je met je iPhone/iPad heb gemaakt(zonder pc) gewoon wissen!!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 september 2012 om 12:39 ----------

Ga naar "instellingen>iCloud>opslag&reservekopie>beheer opslag, daar kan je het apparaat selecteren en dan staat er(als het goed is) een rode balk met "WIS RESERVEKOPIE"

Shorty007 16-09-12 13:40

owja zie het :)

richardiPhonepoldervaart 16-09-12 13:44

Wissen,backuppen en cross your fingers!!!!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:59.