//

Meer mensen problemen met bijwerken iTunes Match?

Meer mensen problemen met bijwerken iTunes Match? discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Gisteren probeerde ik iTunes Match bij te werken, maar hij bleef steeds hangen bij stap 1 (informatie naar Apple sturen). Na een paar minuten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-09-12, 13:27
smooi94's schermafbeelding
smooi94 smooi94 is offline
• iOS 12.0
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 12
Exclamation Meer mensen problemen met bijwerken iTunes Match?

Hey,

Gisteren probeerde ik iTunes Match bij te werken, maar hij bleef steeds hangen bij stap 1 (informatie naar Apple sturen). Na een paar minuten krijg ik de volgende melding: Uw verzoek aan de iTunes Store kan niet worden voltooid. De netwerkverbinding is opnieuw ingesteld.
Ik heb het inmiddels op verschillende netwerken geprobeerd, maar nog steeds hetzelfde probleem.

Heel af en toe doet ie het opeens wel (na lang wachten), maar op m'n iPhone/iPad zijn de afspeellijsten dan niet bijgewerkt.

Hebben meer mensen hier last van?
Ik wil gewoon even weten of het aan mij (computer, account, etc.) ligt of dat het 'gewoon' en storing o.i.d. is.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-09-12, 18:41
smooi94's schermafbeelding
smooi94 smooi94 is offline
• iOS 12.0
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 12
Standaard

Mensen,

Ik ben er inmiddels achter. Ik heb dus geen antwoord meer nodig, maar wellicht is het handig om te weten voor mensen met hetzelfde probleem. Blijkbaar is het een wereldwijde storing ofzo. Zie: https://discussions.apple.com/thread...rt=45&tstart=0
  #3  
Oud 02-09-12, 14:08
divanci divanci is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België
Berichten: 80
Standaard

Bericht pas nu gelezen. Maar heb ook 3 dagen problemen gehad met uploaden/matchen van nummers.
  #4  
Oud 28-11-12, 23:55
Rke Rke is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 39
Standaard

Ik heb sinds vandaag een splinternieuwe iPhone 5. Ik krijg echter mijn iTunes afspeellijsten niet op de iPhone via iTunes Match... Dit werkte perfect op de iPhone 4.
Iemand een idee hoe dit verholpen kan worden?
Reageren

Labels
itunes match, storing



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes reageert niet meer met Itunes Match sinds 10.6.1 psvu2 iTunes 0 06-05-12 14:46
Nog meer mensen problemen met Cydia? Typ 81 Jailbreak apps en thema's 44 26-02-11 20:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:04.