//

Agenda synchronisatie probleem

Agenda synchronisatie probleem discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo medeforumers, Ik heb een probleem met de synchronisatie van icloud. Ik kom er niet meer uit op het moment. Ik heb een macbook pro ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-09-12, 14:59
martijnnn martijnnn is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard Agenda synchronisatie probleem

Hallo medeforumers,

Ik heb een probleem met de synchronisatie van icloud. Ik kom er niet meer uit op het moment. Ik heb een macbook pro late 2011 met met moutain osx 10.8.1
een ipad 2 met ios 6 en een iphone 4 met ios 6. Als op mijn ipad agenda afspraken maak, dan komen deze niet op mijn macbook en iphone te staan. Zodra ik een afspraak maak met mijn iphone maak dan komt deze wel in mijn macbook te staan maar niet op mijn ipad. Als ik met macbook een afspraak maak dan komen deze wel op mijn iphone en ipad te staan. ik snap niet waar aan dit kan liggen heb al zoveel geprobeerd opnieuw icloud aangezet op alle apparaten maar dit mocht niet baten.
Toen ik op de ipad 5.1.1 en iphone 4 5.1.1 had werkte het ook niet.

Op internet heb ik tot nu toe ook nog niks bruikbaars gevonden.

Mvg,

Martijn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda Synchronisatie probleem wonder28 iPad algemeen 2 23-05-12 23:54
Agenda probleem synchronisatie tussen iphone en ipad sander1973 iTunes 3 17-01-11 22:03
Oplossing synchronisatie probleem agenda's Willum iPhone algemeen 4 14-04-10 22:58
Iphone 3GS Outlook 2007 synchronisatie probleem calendar agenda Karma iTunes 1 03-04-10 23:12
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? paro iTunes 0 26-08-09 21:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:33.