//

Instellen persoonlijke voorkeuren iCloud

Instellen persoonlijke voorkeuren iCloud discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone bezitters die niet vaak een backup van hun iDevice maken of dit (vaak) vergeten te doen heeft iCloud een hoop te bieden. Met iCloud ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-10-12, 11:23
Guest-0510121725
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard Instellen persoonlijke voorkeuren iCloud

iPhone bezitters die niet vaak een backup van hun iDevice maken of dit (vaak) vergeten te doen heeft iCloud een hoop te bieden. Met iCloud kun je namelijk instellen dat er automatisch een backup van je iPhone gemaakt wanneer deze is aangesloten aan een stroomvoorziening zoals je desktop-computer of via het stopcontact en er een internetverbinding via Wi-Fi is. Uiteraard is het ook nog steeds mogelijk om via iTunes een backup te maken. De backup die wordt opgeslagen in iCloud kan worden gebruikt om je iPhone weer te herstellen als je onverhoopt niet in de buurt van je computer bent, maar wel verbinding hebt met het internet.

Kan iemand me vertellen waar en hoe ik dat moet doen zonder een verwijzing ergens naar toe te sturen en het dan nog zelf allemaal uit moet zoeken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-10-12, 11:38
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Ik vind je vraag nogal onbeschoft en ik zou je eigenlijk een linkje willen sturen, maar het is zo simpel...

Je tap op instellingen op je homescreen (dat is dat stuk met al die icoontjes zoals mail, berichten, muziek en agenda bijvoorbeeld) en dan tap je op iCloud (dat is welgeteld het 12e rijtje op het scherm op dat moment, die met dat wolkje. Of je kan zeggen dat het het bovenste regeltje is in het 4e blokje. Dat kan je wel vinden toch?), dan scroll je heeeeeelemaal naar beneden (echt helemaal onderaan de pagina is dat, boven die rode knop 'verwijder account' waar je natuurlijk nooooooit en nooooit niet op moet drukken als je dat niet wil natuurlijk) en dan tap je op 'Opslag en reservekopie'. Daar moet je dan even naar kijken en dan zie je op een gegeven moment het kopje 'Reservekopie' staan met daaronder een rijtje met een switchknopje. Je moet er dan voor zorgen dat dat knopje blauw is en een wit streepje weergeeft (dit kan je doen door er op te tappen om dat schuifje echt om te schuiven). Je zie dan daaronder ook de tekst: Maak automatisch een reservekopie van uw filmrol, accounts, documenten en instellingen als deze iPhone is aangesloten, vergrendeld en verbonden met een Wi-Fi-netwerk.

Volgens mij is dat wat je nodig hebt. Natuurlijk kan het zijn dat je je iPhone hebt ingesteld in het Engeld, dan wil ik natuurlijk nog wel dit verhaaltje vertellen hoor. Anders moet je het alsnog allemaal zelf uitzoeken en dat willen we natuurlijk niet.

Hopelijk gaat het zo lukken en heeft het je niet al te veel moeite gekost. Laat je alsje alsje aaaaalsjeblieft weten wanneer het gelukt is? Dan kan ik ook weer lekker slapen.

knuffelfkroel!
  #3  
Oud 05-10-12, 12:53
Guest-0510121725
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo Bekijk bericht
Ik vind je vraag nogal onbeschoft en ik zou je eigenlijk een linkje willen sturen, maar het is zo simpel...

Je tap op instellingen op je homescreen (dat is dat stuk met al die icoontjes zoals mail, berichten, muziek en agenda bijvoorbeeld) en dan tap je op iCloud (dat is welgeteld het 12e rijtje op het scherm op dat moment, die met dat wolkje. Of je kan zeggen dat het het bovenste regeltje is in het 4e blokje. Dat kan je wel vinden toch?), dan scroll je heeeeeelemaal naar beneden (echt helemaal onderaan de pagina is dat, boven die rode knop 'verwijder account' waar je natuurlijk nooooooit en nooooit niet op moet drukken als je dat niet wil natuurlijk) en dan tap je op 'Opslag en reservekopie'. Daar moet je dan even naar kijken en dan zie je op een gegeven moment het kopje 'Reservekopie' staan met daaronder een rijtje met een switchknopje. Je moet er dan voor zorgen dat dat knopje blauw is en een wit streepje weergeeft (dit kan je doen door er op te tappen om dat schuifje echt om te schuiven). Je zie dan daaronder ook de tekst: Maak automatisch een reservekopie van uw filmrol, accounts, documenten en instellingen als deze iPhone is aangesloten, vergrendeld en verbonden met een Wi-Fi-netwerk.

Volgens mij is dat wat je nodig hebt. Natuurlijk kan het zijn dat je je iPhone hebt ingesteld in het Engeld, dan wil ik natuurlijk nog wel dit verhaaltje vertellen hoor. Anders moet je het alsnog allemaal zelf uitzoeken en dat willen we natuurlijk niet.

Hopelijk gaat het zo lukken en heeft het je niet al te veel moeite gekost. Laat je alsje alsje aaaaalsjeblieft weten wanneer het gelukt is? Dan kan ik ook weer lekker slapen.

knuffelfkroel!
Sorry dat we niet allemaal even slim zijn als u, ben sinds een week voor het eerst een iphone bezitter, heb al bijna spijt door alle ellende die ik heb gehad, en als ik ik dan hier kom waarvan ik dacht dat alle vragen gesteld kunnen worden, vind jij/u het onbeschofd.

Uw reactie vind ik in ieder geval ook niet gepast op een forum als dit, en komt behoorlijk agressief over.

Toch bedankt voor het antwoord voor mij, de onder de category wat minder slimme mensen valt, en die wellicht moet uitwijken naar een anders site waar hulpvaardige mensen minder agressief overkomen, waar je zonder schroom een vraag durft te stellen, die misschien voor andere mensen zo simpel zijn.

De groeten, en geen knuffel
  #4  
Oud 05-10-12, 13:02
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

och.. Ik heb geen enkel stukje agressie in mij hoor. Ik snap ook niet waar u dat vandaan haalt.

Maar het is gewoon onbeschoft als je ergens om vraagt, maar dat het wel precies goed moet zijn, anders moet je het alsnog allemaal zelf uitzoeken.

Het is hier natuurlijk geen helpdesk, maar een groep mensen die samen proberen om zoveel mogelijk plezier te beleven aan hun iDevices.

Ik heb u op geen enkel moment dom (of minder slim) genoemd. Ik stel uitsluitend uw vraagstelling (of eerder opdracht) ter discussie.

Als u verder nog vragen heeft, dan hoor ik het uiteraard graag. Het laatste wat ik wil, is dat u spijt krijg over uw iPhone. Misschien kunt u vertellen waarom u dan bijna spijt heeft van uw aankoop?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 oktober 2012 om 13:03 ----------

Oh, en is het inmiddels gelukt?
  #5  
Oud 05-10-12, 13:15
Guest-0510121725
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Het stond allang goed ingesteld, maar misschien was de vraag gesteld omdat als ik kijk na ingelogd te zijn op icloud dat daar niet alles in staat zoals dat wel in mijn telefoon staat.

Waarom ik bijna spijt kreeg, misschien omdat eiegenlijk bij mijn vorige toestel de htc x one eigenlijk alles net zo goed werkte icm dropbox, je ook van alles een backup kon maken, dat je veel simpeler muziek op je telefoon kon zetten als nu, je minder vastlopers hebt als nu, geen haperende stotterende muziek hebt wanneer je vanuit itunes muziek afspeelt, dat je niet je hele bibliotheek kwijt bent nadat je achteraf icloud activeert, dat je daarna ook weer al je afspeellijsten kwijt bent, of in ieder geval van je telefoon zijn weer verdwenen, dat je telefoon nog niet ondersteund wordt door verschillende providers als het gaat om nog meer zekerheid omdat je daar ook een backup van je contacten wilt maken.

Misschien, heeeeel misschien zouden dit redenen kunnen zijn dat ik twijfels had/heb

Snap alleen niet deze reactie van u: Maar het is gewoon onbeschoft als je ergens om vraagt

Ik dacht altijd dat dit soort forums er zijn om je vragen en problemen voor te leggen, sterker nog dat beweren diegene die deze site opgezet hebben.
  #6  
Oud 05-10-12, 13:23
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

U snapt het niet omdat je niet verder leest.. "maar dat het wel precies goed moet zijn, anders moet je het alsnog allemaal zelf uitzoeken."

Ik zit hier niet omdat ik vragen MOET beantwoorden, maar omdat ik dat leuk vind. Als u dan dingen gaat eisen van mij. Dan ben ik er wel klaar mee inderdaad.
  #7  
Oud 05-10-12, 22:30
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Ik heb er in ieder geval erg om gelachen!

En ik stuur toch even een link....

iTunes - Boeken - 'iPhone User Guide For iOS 6' van Apple Inc.
  #8  
Oud 05-10-12, 22:57
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Ben ik nou zo'n nerd; Ik vindt het leuk om dingen zelf uit te zoeken. Nieuwe telefoon, nieuw speeltje. Lekker aan het spelen gaan en als het je echt niet lukt, stel dan op een beleefde/normale manier je vraag hier.

En als het je allemaal te ingewikkeld is; Ik heb hier nog een oude Nokia 3310, kom maar hier met die iPhone. Leg ik je haarfijn uit hoe je het o zo geweldige Snake spelletje kan spelen, je ringtone kan veranderen, kan bellen en kan sms-en .
  #9  
Oud 06-10-12, 09:16
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Gezien de priveberichten die ik van de beste meneer kreeg werd ik al bang dat het aan mij lag! Maar het is toch wel meer mensen opgevallen.. Haha
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foutmelding bij instellen iCloud Control Panel Mark1972 iCloud 11 06-12-12 21:05
iCloud instellen als apart Outlook profiel? bvstrien iCloud 0 07-11-11 14:17
iCloud instellen op android telefoon Yvarladze iCloud 2 13-10-11 15:40
Voorkeuren vonschnee iPhone algemeen 6 28-07-10 12:18
Kalender met voorkeuren? Robbor iPhone algemeen 1 18-11-07 11:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:48.