iCloud contacten iPhone/iPad staan niet in iCloud discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Contacten van Ipad en Iphone staan niet in Icloud, ze staan wel aangevinkt in Icloud op mijn Iphone en Ipad. Maar als ik op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Mijn Contacten van Ipad en Iphone staan niet in Icloud, ze staan wel aangevinkt in Icloud op mijn Iphone en Ipad. Maar als ik op het internet ( Windows Pc ) in Icloud ga staan er maar 3 contactpersonen. De agenda enz is wel bijgewerkt. Ik heb al een paar keer een reservekopie gemaakt maar het blijven 3 contactpersonen;
|
|
|
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone contacten synchroniseren naar icloud | gipiler | iPhone algemeen | 1 | 24-08-12 16:50 |
iCloud zet niet alle contacten van mijn iPhone op mijn iPad | Garfox | iPad algemeen | 1 | 08-07-12 12:43 |
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem | Edwinvo | iCloud | 5 | 01-12-11 10:16 |
contacten komen niet allemaal mee naar reserve kopie icloud | jayblo | iCloud | 0 | 11-11-11 12:54 |
iCloud windows syncht contacten en agenda niet. | KeiichiroNL | iCloud | 7 | 14-10-11 18:56 |
|
|