iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iCloud (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/)
-   -   Foutmelding: Probleem laden applicatie in icloud (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/127061-foutmelding-probleem-laden-applicatie-icloud.html)

jdewit 08-10-12 09:09

Foutmelding: Probleem laden applicatie in icloud
 
Beste medegebruikers,

Ik kan inloggen op www.icloud.com maar als ik daarna agenda, contacten e.d. wil laden krijg ik de volgende foutmelding:

"Kan agenda niet laden, er is een probleem met de applicatie" dit is al een week zo...

Iemand suggesties?

bvd Jeroen

tricam 21-10-12 19:27

idd ik zit met hetzelfde probleem. Heeft er iemand een oplossing voor?

Dank bij voorbaat!

Sbakker 19-02-13 10:48

Foutmelding laden applicatie in icloud
 
Ik heb hetzelfde probleem, heeft iemand al een oplossing?

Guest-20180925190238 19-02-13 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sbakker (Bericht 879659)
Ik heb hetzelfde probleem, heeft iemand al een oplossing?

Heb je al eens een andere browser geprobeerd zoals Chrome, Firefox, Safari, Opera, enz... ?

Sbakker 19-02-13 11:05

Heb Firefox geprobeerd en daarin werkt het prima. Heel veel dank, timosha!

Guest-20180925190238 19-02-13 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sbakker (Bericht 879667)
Heb Firefox geprobeerd en daarin werkt het prima. Heel veel dank, timosha!

Ik gebruik zelf geen Internet Exploder maar ik weet uit andere topics op dit forum dat IE soms problemen kan veroorzaken met de iCloud webpagina. Schijnt iets te maken te hebben met Javascript en/of JRE.

Zonder dank en graag gedaan :)

joostde99 11-07-13 22:57

Ik heb sinds 2 weken dit probleem, en gebruik IE of Chrome. Daarnaast blijft er in de agenda een notificatie voor een agenda punt staan. Indien ik er op klik, krijg ik de melding dat de agenda niet meer reageert.

What to do?

Guest-20180925190238 12-07-13 08:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joostde99 (Bericht 903343)
What to do?

Eens proberen met Firefox of Safari (om een en ander uit te sluiten).

joostde99 12-07-13 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 903355)
Eens proberen met Firefox of Safari (om een en ander uit te sluiten).

Nog steeds zelfde probleem in de agenda.

Guest-20180925190238 12-07-13 09:29

Eventueel eens een update doen van Java.

joostde99 12-07-13 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 903363)
Eventueel eens een update doen van Java.

Ook dat heeft niets geholpen :-(.

Guest-20180925190238 13-07-13 09:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joostde99 (Bericht 903463)
Ook dat heeft niets geholpen :-(.

Als het niet werkt met geen enkele moderne browser en ook Java updates geen soelaas bieden dan zal het probleem wel ergens anders liggen. www.icloud.com werkt. Welke versie van Windows gebruik je?

joostde99 13-07-13 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 903483)
Als het niet werkt met geen enkele moderne browser en ook Java updates geen soelaas bieden dan zal het probleem wel ergens anders liggen. www.icloud.com werkt. Welke versie van Windows gebruik je?


www.icloud.com werkt prima. Heb nooit problemen gehad. Heb Windows 7 Home Premium, en heb alle updates bijgewerkt die ik kan bijwerken ;-).

joostde99 24-09-13 18:41

Inmiddels zijn we 2.5 maand verder en nog steeds heb ik dagelijks het agendapunt wat blokkeert in Icloud op mn pc. Op mn Iphone en Ipad komt ie niet naar voren.

Heb alle updates gedaan, IOS7 draait. de foutmelding is enorm die hij geeft als ik bij het agendapunt klok op accepteer, sla af of misschien.

Heeft iemand een idee?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:07.