//

iCloud en photostream

iCloud en photostream discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zou graag wat advies over het volgende willen vragen: Het lukt mij om een album aan te maken in photostream. Wanneer ik aangeef ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-10-12, 23:39
tvdw1987 tvdw1987 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 9
Standaard iCloud en photostream

Hallo,

Ik zou graag wat advies over het volgende willen vragen:

Het lukt mij om een album aan te maken in photostream. Wanneer ik aangeef dat ik dit deel met andere krijgen hun een uitnodiging en wordt in hun photostream mijn album zichtbaar.

MAAR ik zou graag ook albums willen aanmaken in photostream en alleen voor mezelf houden. Het lukt me om een album aan te maken en foto's daar aan toe te voegen alleen zie ik het album niet verschijnen op mijn iPhone. Ook krijg ik geen melding als ik mijzelf uitnodig voor een album in photostream.

Alvast bedankt.

Tiemen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-10-12, 09:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tvdw1987 Bekijk bericht
MAAR ik zou graag ook albums willen aanmaken in photostream en alleen voor mezelf houden. Het lukt me om een album aan te maken en foto's daar aan toe te voegen alleen zie ik het album niet verschijnen op mijn iPhone. Ook krijg ik geen melding als ik mijzelf uitnodig voor een album in photostream.
Binnen een Photo Stream kan je geen albums aanmaken.

Photo Stream met jezelf delen is ook niet mogelijk.
  #3  
Oud 11-10-12, 09:39
tvdw1987 tvdw1987 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 9
Standaard

Voor het gemak heb ik even een printscreen gemaakt van mijn photostreams. Ik snap namelijk je reactie niet dat je binnen een photostream geen albums kan aanmaken. Bedoel je dat ik in "mijn fotostream" geen sub album kan maken? of zoals je kan zien op de afbeelding dat die albums die ik daar heb staan niet zullen verschijnen bij mij op mijn iPhone?


  #4  
Oud 11-10-12, 09:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tvdw1987 Bekijk bericht
Bedoel je dat ik in "mijn fotostream" geen sub album kan maken?
Ja, dat bedoel ik. Je kan binnen de mappen die Photo Stream zelf heeft aangemaakt geen sub-mappen aanmaken.

Je kan wel sub-mappen aanmaken met Windows Explorer maar Photo Stream gaat die niet synchroniseren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iCloud - Photostream Chakir iCloud 49 21-07-15 08:44
Foto's verwijderen in iCloud's Photostream? markvwijnen iCloud 31 27-02-13 21:31
Hoe Apple id wijzigen op iPhone voor iCloud & Probleem photostream Henk Arie iCloud 8 14-10-12 16:55
Photostream verdwenen foto's jap74 iCloud 0 26-09-12 21:01
probleem iCloud en Photostream Mikkey4 iCloud 6 09-01-12 19:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:44.