//

Problemen met iCloud sync!

Problemen met iCloud sync! discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede middag Sinds vorige week een iPhone 5 in mijn bezit. Is mijn eerste iPhone toestel. Ik heb een backup gemaakt via iCloud alles blijkt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-10-12, 17:57
Stevitski Stevitski is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 43
Standaard Problemen met iCloud sync!

Goede middag

Sinds vorige week een iPhone 5 in mijn bezit. Is mijn eerste iPhone toestel. Ik heb een backup gemaakt via iCloud alles blijkt goed te werken.

Ook mijn exchange van het werk werd netjes gesynchroniseerd en alle contacten werden overgezet.

Nu wil ik dat mijn iPhone ook synchroniseerd met iCloud via het account dat ik heb aangemaakt maar dit gebeurt niet? Ik heb alles aangevinkt op mijn telefoon en telkens ik inlog op mijn iCloud zie ik niks staan van contacten.. noch herinneren en dergelijke!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-10-12, 18:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevitski Bekijk bericht
Nu wil ik dat mijn iPhone ook synchroniseerd met iCloud via het account dat ik heb aangemaakt maar dit gebeurt niet? Ik heb alles aangevinkt op mijn telefoon en telkens ik inlog op mijn iCloud zie ik niks staan van contacten.. noch herinneren en dergelijke!
Heb je dan contacten en herinneringen aangemaakt in iCloud, op de iPhone en/of Mac? Of is het de bedoeling dat iCloud de contacten enz... van Exchange gaat syncen? Dat is niet mogelijk vrees ik.
  #3  
Oud 18-10-12, 18:05
Stevitski Stevitski is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 43
Standaard

Ik heb alles op mijn gsm staan, contacten en agenda en herinneringen. Dit komt wel allemaal uit exchange natuurlijk.. staat wel op mijn iPhone.
  #4  
Oud 18-10-12, 18:08
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevitski Bekijk bericht
Ik heb alles op mijn gsm staan, contacten en agenda en herinneringen. Dit komt wel allemaal uit exchange natuurlijk.. staat wel op mijn iPhone.
Die Exchange data kan iCloud niet synchroniseren. Microsoft Exchange synct met Microsoft Exchange en Apple iCloud synct met Apple iCloud.

Als je contacten enz... met iCloud wil syncen moet je die ook in de contacten enz... van iCloud zetten. iCloud kan die niet zelf uit Exchange halen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone sync niet meer met outlook agenda in icloud ddl iPhone algemeen 11 10-10-12 02:30
Icloud sync met 2 computers outlook 2010 palbada iCloud 0 29-08-12 22:46
Icloud sync met tweetbot joostvv2 iCloud 16 08-08-12 19:47
Week calendar leeg na sync iphone ipad met icloud Krizzl iCloud 0 18-04-12 15:45
Email iCloud sync op iPhone en iPad met automatisch melding iJimmy iCloud 6 18-10-11 21:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:01.