//

Synvhroniseren ipad docs - imac

Synvhroniseren ipad docs - imac discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou er iemand mij met het volgende kunnen helpen? Ik ben namelijk leerkracht en werk heel vaak met mijn ipad in de klas. Ik beam ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-10-12, 21:32
Rhode Rhode is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 3
Unhappy Synvhroniseren ipad docs - imac

Zou er iemand mij met het volgende kunnen helpen?

Ik ben namelijk leerkracht en werk heel vaak met mijn ipad in de klas. Ik beam veel keynote's of numbersformulieren.

Het opstellen ervan doe ik normaal op de imac. Nu doe ik het volgende:
- ik mail de keynote naar mezelf door
- ik open de keynote op mijn ipad
- de keynote synct met icloud

Is er geen gemakkelijkere oplossing dat ik mijn keynote's onmiddellijk kan opslaan n icloud en dat ik die dan kan opene met mijn ipad.

De manier waarop ik werk is momenteel niet echt handig. Als ik dan vergeet om iets door te mailen dan sta ik daar mooi...

Bedankt alvast voor de respons
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-10-12, 21:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rhode Bekijk bericht
Is er geen gemakkelijkere oplossing dat ik mijn keynote's onmiddellijk kan opslaan n icloud en dat ik die dan kan opene met mijn ipad.
Ja natuurlijk Doe een upgrade naar OS X 10.8.2 Mountain Lion en doe de updates van iWork '09. Na deze updates kan je alle iWork documenten vanf de Mac synchroniseren via iCloud met de iPad.

Als je Mountain Lion niet wil of kan gebruiken kan je de documenten ook uploaden naar iCloud via www.icloud.com

  #3  
Oud 24-10-12, 22:06
Rhode Rhode is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 3
Standaard

Aaaahhhh ik zie aan je afbeelding mijn probleem. Op mijn imac werk ik via office voor mac!!! Dat is omdat ik geen iworks staan heb op mijn imac! Dus, iworks installeren zeker????
  #4  
Oud 24-10-12, 22:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Je schrijft toch:

Citaat:
Het opstellen ervan doe ik normaal op de imac. Nu doe ik het volgende:
- ik mail de keynote naar mezelf door
- ik open de keynote op mijn ipad
- de keynote synct met icloud
Hoe doe je dat dan zonder iWork '09 (Pages, Numbers en Keynote)? Toch niet met Office 2011 for Mac want daar kan je geen Keynote documenten met maken (wel PowerPoint).
  #5  
Oud 24-10-12, 22:16
Rhode Rhode is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 3
Standaard

Weet nu niet meer welke versie er staat van office for mac maar als ik nu documenten verstuur vanuit excel of word via de imac of windowspc via mail kan ik die altijd openen met pages, numbers, ...
  #6  
Oud 24-10-12, 22:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rhode Bekijk bericht
Weet nu niet meer welke versie er staat van office for mac maar als ik nu documenten verstuur vanuit excel of word via de imac of windowspc via mail kan ik die altijd openen met pages, numbers, ...
Ja OK! Ik dacht dat je het over Keynote documenten had. Maar nu blijkt dat je het over Microsoft Office documenten hebt de in je iWork op de iPad opent.

Tja, als je iCloud wil gebruiken zal je moeten overstappen naar Pages, Numbers en Keynote op de Mac.

Misschien kan je ook Dropbox gebruiken of Microsoft Skydrive voor de Office documenten.

Succes verder
Reageren

Labels
icloud backup, imac, ipad (3, keynote



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Fotostream op Imac en Ipad Robpie83 iCloud 1 04-02-12 10:57
Syncen Safari op iMac, iPad en iPhone? has2fly iPad algemeen 13 08-12-11 21:00
Emails op ipad/iphone/imac Haagze sf2 iPad algemeen 2 30-12-10 15:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:01.