//

Ander iCloud account instellen

Ander iCloud account instellen discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben in het bezit van een iPhone 4 met iOS 6.0.1 en wil tijdelijk mijn iCloud account wijzigen, zodat tijdelijke gegevens in een ander ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-11-12, 11:10
Peetrock Peetrock is offline
• iOS 6.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 4
Standaard Ander iCloud account instellen

Ik ben in het bezit van een iPhone 4 met iOS 6.0.1 en wil tijdelijk mijn iCloud account wijzigen, zodat tijdelijke gegevens in een ander cloud geplaatst worden.

Ik lees op het forum dat dit heel simpel is door het iCloud account op de iPhone te verwijderen je bestaande gegevens kunt behouden en in te loggen met een andere account.

Echter na de knop "verwijder account" ingetoetst te hebben volgt er een tekst "verwijder" of "annuleer". Volg ik de knop "verwijder" dan worden alle op de iCloud bewaarde fotostreamfoto's en documenten verwijderd van deze iPhone conform de tekst.

Ik wens de bestaande gegevens op de iPhone te bewaren hoe kan ik dit bewerkstelligen, want wil de gok niet wagen dat ik toch alles kwijt. Heeft iemand de oplossing.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-11-12, 11:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peetrock Bekijk bericht
I
Ik wens de bestaande gegevens op de iPhone te bewaren hoe kan ik dit bewerkstelligen, want wil de gok niet wagen dat ik toch alles kwijt. Heeft iemand de oplossing.
Op de iPhone wordt dan inderdaad alles verwijderd voor dit iCloud account, echter niet in www.icloud.com. Daar blijft alles staan voor eventuele synchronisatie met andere apparaten.

Gebruik je later weer dit iCloud account op de iPhone dan komt alles weer terug.

Succes gewenst
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ander nummer instellen voor de i-messenger jupitshim iPad algemeen 0 22-10-12 22:01
Ander thema instellen ; Springboard veranderd ,Icons niet. albert55 Jailbreak apps en thema's 7 15-09-12 17:58
iPad overzetten op ander account Chrissyyy iPad algemeen 1 24-06-12 21:58
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone Araucaria iPhone algemeen 1 25-03-11 08:41
Windows: applicatie ander account? Quintenajax iTunes 0 13-04-10 22:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:09.