//

Fotostream niet zichtbaar in iCloud

Fotostream niet zichtbaar in iCloud discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn ipad herkent mijn sim-kaart niet meer. Nu kreeg ik de tip van iemand om de fabrieksinstellingen terug te zetten opdat de ipad dan hopelijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-11-12, 14:23
Gratchen Gratchen is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 8
Standaard Fotostream niet zichtbaar in iCloud

Mijn ipad herkent mijn sim-kaart niet meer. Nu kreeg ik de tip van iemand om de fabrieksinstellingen terug te zetten opdat de ipad dan hopelijk de sim weer herkent. Ik ben nu een backup aan het maken van mijn ipad.

Ik heb niet eerder met icloud gewerkt maar ik heb een account en fotosteam aan staan, maar ik zie fotostream niet in mijn icloud.

Ook heb ik inmiddels een controlpanel voor icloud voor op mijn pc geinstaleerd, maar ook op mijn pc zijn mijn foto's ondanks het bestaan van een fotosteam-map nergens te vinden.

Ik ben een beetje een leek, dus wellicht is dit een stomme vraag, maar kan iemand mij helpen?

Mijn dank is alvast groot!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-11-12, 14:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Fotostream wordt eerst actief vanaf het ogenblik dat je Fotostream activeert op de iPhone/iPad. Alle nieuwe foto's gaan nu in Fotostream. Oude foto's die al op het toestel staan worden niet opgenomen in Fotostream.
  #3  
Oud 14-11-12, 14:54
Gratchen Gratchen is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 8
Standaard

Dank voor je reactie. Maar ik had fotostream altijd al aan staan, dus dat zou goed moeten zijn gegaan. het maakt toch niet uit of ik het pas later op icloud bekijk of wel?
  #4  
Oud 14-11-12, 14:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gratchen Bekijk bericht
...het maakt toch niet uit of ik het pas later op icloud bekijk of wel?
Wat bedoel je eigenlijk met "op iCloud bekijken"?
  #5  
Oud 14-11-12, 15:02
Gratchen Gratchen is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 8
Standaard

Ik had nooit gekeken op mijn icloud account (dus via icloud.com) alleen altijd wel fotosteam aan gehad. Ik weet ook niet of je in icloud ook een icoon fotostream behoort te zien, maar dat zie ik in elk geval niet.
Ik heb inmiddels wel op mijn pc gezien dat een deel van de foto's uit de fotosteam nu wel op mijn pc staan.
  #6  
Oud 14-11-12, 15:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gratchen Bekijk bericht
Ik weet ook niet of je in icloud ook een icoon fotostream behoort te zien, maar dat zie ik in elk geval niet.
Op www.icloud.com zie je de Fotostream niet. Wat je daar wel kan doen is de Fotostream resetten (Klik boven rechts op de naam en dan op "advanced").
  #7  
Oud 14-11-12, 15:09
Gratchen Gratchen is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 8
Standaard

ah, ok. Dat klopt dus gewoon. Heb idd nu mijn fotostream reset. Fotostream stuurt nu nieuwe foto's die ik op mijn ipad maak in elk geval wel door naar mijn pc. Dank dus!

Is er nu nog een makkelijke manier om mijn oude foto's vanaf mijn ipad naar de pc te krijgen?
  #8  
Oud 14-11-12, 15:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gratchen Bekijk bericht
Is er nu nog een makkelijke manier om mijn oude foto's vanaf mijn ipad naar de pc te krijgen?
Dat zou je kunnen doen met de app PhotoSync op de iPad en PC.

Je kan de iPad ook aan de PC aansluiten met de USB-kabel. Als het goed is ziet een Windows PC de iPad als een camera en kan je de foto's uit de map DCIM/100APPLE kopiëren.
  #9  
Oud 14-11-12, 15:18
Gratchen Gratchen is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 8
Standaard

Dank! ach soms is het leven nog niet zo ingewikkeld ;-) maar je moet het wel even weten.
  #10  
Oud 14-11-12, 15:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gratchen Bekijk bericht
Dank! ach soms is het leven nog niet zo ingewikkeld ;-) maar je moet het wel even weten.
Ach, een iPad is ook maar een computer. Succes verder
  #11  
Oud 14-11-12, 16:25
HenkvanR HenkvanR is offline
• iOS 11.3
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 81
Standaard

ik weet niet of het op een mac ook zo werkt als op mijn windows computer maar ik zie de map fotostream in de map afbeeldingen op mijn computer en niet op icloud.
__________________
Groeten Henk
  #12  
Oud 14-11-12, 16:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HenkvanR Bekijk bericht
ik weet niet of het op een mac ook zo werkt als op mijn windows computer maar ik zie de map fotostream in de map afbeeldingen op mijn computer en niet op icloud.
Op een Mac zie je Fotostream in iPhoto of Aperture. Op www.icloud.com zie je de Fotostream niet (zie bericht #6).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Fotostream upload van pc naar icloud werkt niet iJoey iCloud 3 28-11-12 13:14
Windows: iPhone alleen als Fotostream zichtbaar in verkenner frenske1973 iTunes 0 20-09-12 08:47
Icloud - fotostream - filmrol drfunk iCloud 1 17-07-12 15:56
Fotostream in iCloud Herman47 iPad algemeen 2 16-06-12 11:59
fotostream iCloud op windows vista nielskorte iCloud 10 01-12-11 09:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:06.