//

Icloud restore logo verdwijnt niet

Icloud restore logo verdwijnt niet discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Afgelopen vrijdag heb ik van de verzekering een nieuwe iPhone 4 gekregen. Gelijk iCloud restore erover en de telefoon werkt perfect. Echter ben ik nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-11-12, 14:41
BruceSV's schermafbeelding
BruceSV BruceSV is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amstelveen
Berichten: 321
Standaard Icloud restore logo verdwijnt niet

Afgelopen vrijdag heb ik van de verzekering een nieuwe iPhone 4 gekregen. Gelijk iCloud restore erover en de telefoon werkt perfect.

Echter ben ik nu twee dagen verder en blijft het restore/sync logo nog steeds bezig (de twee pijlen die ronddraaien). Kan nog niet upgraden naar 6.0.1 omdat hij aangeeft dat de iPhone dus bezig is met een restore.

Hoort dit zo lang te duren? Is er ergens een mogelijkheid dat ik zie wat er nog gerestored moet worden?

Gr.

Bruce
__________________
Spelfouten zijn voor rekening van de lezer(es)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
IOS5 iCloud restore, apps worden niet teruggezet eddzzz iCloud 2 17-11-11 11:30
Verdwijnt het Edge of 3G logo als je niet aant internetten bent?? Schultink iPhone algemeen 2 10-11-11 16:45
iPhone: 5.0 na restore hangen op apple logo + voortgangs balk LabTeov Jailbreak 7 18-10-11 17:43
probleem! apple logo verdwijnt niet sjorsmaster Archief 3 10-12-08 21:11
Apple logo verdwijnt niet meer uit beeld. Eddie Sprietsma iPhone algemeen 1 24-08-08 11:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:18.