iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iCloud (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/)
-   -   Mails steeds kwijt (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/131307-mails-steeds-kwijt.html)

frankdegroot 11-12-12 18:15

Mails steeds kwijt
 
Ik heb een macbookpro en iphone, alle laatste OS. Sync via iCloud

Het viel me een tijdje geleden op, dat alle mails kwijt zijn, na een bepaalde datum. In archief zitten ze ook niet.
Dus... ik dacht een instelling en heb zowel op iCloud als op de apparaten alles bekeken.

De "verstuurde" mails staan op "op de server bewaren" en nooit wissen... toch worden die het snelste gewist.

Nergens terug te vinden, niet op iCloud of de apparaten.

Er is ook geen regel aangemaakt ofzo.

Plaats genoeg, nog 4GB over... Om juridische doeleinden heb ik de mails nodig, wat nu aub?

frankdegroot 12-12-12 08:24

eigenlijk word je op dit forum niet geholpen lijkt me - tweede vraag zonder antwoord, het kan niet zijn dat niemand daar iets over weet

schril contrast met een "windows"-forum qua hulp

Guest-20180925190238 12-12-12 09:14

Er is geen enkele instelling in iOS die het probleem zoals jij het beschrijft kan veroorzaken. Dat is misschien de reden dat er niet zo vlug gereageerd werd als jij voor ogen had.

De e-mail cliënt, wat die ook mag zijn, op de MacBook Pro kan jouw probleem wel veroorzaken. Maar je schrijft zelf dat die instellingen goed staan.

Dan blijven alleen nog maar de instellingen in www.icloud.com voor Mail over. Ga daar eens kijken of alles goed ingesteld is:

http://www.imgdumper.nl/uploads6/50c...t_09.05.58.jpg

PS:
Dit forum is geen helpdesk met betaalde medewerkers die binnen een welbepaalde tijd reageren, maar een forum met heel veel competente vrijwilligers die hun best doen om iedereen te helpen. Dus, die niet ter zake dienende commentaren mag je in de toekomst achterwege laten.

MCNO 12-12-12 09:16

Om 18:15 plaats je je bericht en om 8:24 had je al een antwoord verwacht?
Misschien dat niemand je probleem herkent? Je hebt een Apple en daar heb je aanzienlijk minder van dit soort problemen dan met een Windows gedrocht.

Kijk is op de website van jouw Icloud account, als de berichten online weg zijn moet je contact opnemen met Apple support.
Staan ze daar nog wel gewoon is het een instelling op je apparaten die je wellicht over het hoofd het gezien.

"Je" website is leading, ik heb je probleem wel eens gehad met contacten, op de website stond alles gewoon goed, dus met een handeling van de iphone gewist, opnieuw gesynct en daarna was het weer goed.

ikkeg 12-12-12 09:29

Mail
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door frankdegroot (Bericht 860217)
eigenlijk word je op dit forum niet geholpen lijkt me - tweede vraag zonder antwoord, het kan niet zijn dat niemand daar iets over weet

schril contrast met een "windows"-forum qua hulp

Nou nou, wat een reactie. Neem dan contact met Apple, ze helpen je misschien sneller.......

frankdegroot 12-12-12 14:19

"PS:
Dit forum is geen helpdesk met betaalde medewerkers die binnen een welbepaalde tijd reageren, maar een forum met heel veel competente vrijwilligers die hun best doen om iedereen te helpen. Dus, die niet ter zake dienende commentaren mag je in de toekomst achterwege laten.[/QUOTE]"

én voor u dezelfde saus.

de e-mail client is "mail" van apple - de instelling op icloud staan nét als op mail identiek.

wat nu?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 860226)
Er is geen enkele instelling in iOS die het probleem zoals jij het beschrijft kan veroorzaken. Dat is misschien de reden dat er niet zo vlug gereageerd werd als jij voor ogen had.

De e-mail cliënt, wat die ook mag zijn, op de MacBook Pro kan jouw probleem wel veroorzaken. Maar je schrijft zelf dat die instellingen goed staan.

Dan blijven alleen nog maar de instellingen in www.icloud.com voor Mail over. Ga daar eens kijken of alles goed ingesteld is:

http://www.imgdumper.nl/uploads6/50c...t_09.05.58.jpg

"PS:
Dit forum is geen helpdesk met betaalde medewerkers die binnen een welbepaalde tijd reageren, maar een forum met heel veel competente vrijwilligers die hun best doen om iedereen te helpen. Dus, die niet ter zake dienende commentaren mag je in de toekomst achterwege laten.

"

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 december 2012 om 14:21 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MCNO (Bericht 860227)
Om 18:15 plaats je je bericht en om 8:24 had je al een antwoord verwacht?
Misschien dat niemand je probleem herkent? Je hebt een Apple en daar heb je aanzienlijk minder van dit soort problemen dan met een Windows gedrocht.

Kijk is op de website van jouw Icloud account, als de berichten online weg zijn moet je contact opnemen met Apple support.
Staan ze daar nog wel gewoon is het een instelling op je apparaten die je wellicht over het hoofd het gezien.

"Je" website is leading, ik heb je probleem wel eens gehad met contacten, op de website stond alles gewoon goed, dus met een handeling van de iphone gewist, opnieuw gesynct en daarna was het weer goed.


ze zijn idd weg met "icloud" - ik begrijp de instellingen vrij goed
hoe neem je contact met support aub?

XIII 12-12-12 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door frankdegroot (Bericht 860293)
hoe neem je contact met support aub?

https://www.apple.com/support/contact/

frankdegroot 20-02-13 08:43

sorry all, was zeer zenuwachtig dr het verlies van...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:04.