iCloud mails versturen vanaf extern adres discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik ben een gebruiker van iCloud en ik zou graag vanuit mijn iCloud mail vanaf een extern adres email adres mails willen verzenden, is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hoi,
ik ben een gebruiker van iCloud en ik zou graag vanuit mijn iCloud mail vanaf een extern adres email adres mails willen verzenden, is dit mogelijk ? ik wil overstappen van Gmail naar iCloud zodat ik al mijn handelingen vanuit een account kan verrichten. bij gmail is het mogelijk om account@mijndomein.nl toe te voegen en emails versturen vanuit account@mijndomein.nl via account@gmail.com nu is mijn vraag is dit ook mogelijk met iCloud mail. en lukt me dit ook met mijn iDevices ? dit is mijn eerste topic, en ben deze vraag nog niet tegen gekomen op het forum |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom on board, ibenjamin.
Ik begrijp je vraag niet zo goed, maar je kan eventueel webbased mail versturen ontvangen dus van elk plek. Bedoel je dat? |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
e-mails ontvangen via Icloud | bnijkamp | iCloud | 9 | 20-03-12 14:19 |
Email verzenden met extern adres (mobileMe) | bapovs | iPhone algemeen | 1 | 18-10-11 02:30 |
Versturen van e-mails en sms-jes | sharbel | iPhone algemeen | 4 | 30-07-11 22:20 |
Vodafone tethering en mails versturen | jvdv23 | Vodafone | 1 | 05-07-10 15:35 |
Mails versturen via EDGE / GPRS | Wijcky | iPhone algemeen | 1 | 13-09-08 11:26 |
|
|