//

WEL app sync via iCloud maar geen backup. Hoe doe je dat?

WEL app sync via iCloud maar geen backup. Hoe doe je dat? discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort heb ik ook een iPad (jippie!). Nu heb ik voor de iPad het backuppen via iCloud aangezet. Werkt prima, 2.2Gb gebruikt, dus nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-01-13, 15:17
BrutusNLD BrutusNLD is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 11
Standaard WEL app sync via iCloud maar geen backup. Hoe doe je dat?

Sinds kort heb ik ook een iPad (jippie!). Nu heb ik voor de iPad het backuppen via iCloud aangezet. Werkt prima, 2.2Gb gebruikt, dus nog plenty ruimte over. Mijn iPhone 3GS synchroniseert (en backupt) met iTunes op mijn PC.
Ik ben me eens gaan verdiepen in het syncen tussen twee apparaten en dan in het bijzonder van appjes. Concreet wil ik dat iTV Shows (om tv series in bij te houden) op de iPad en iPhone gelijk oplopen, dus als ik op de iPhone een aflevering afvink, moet dat ook op de iPad doorkomen. Volgens de maker kan dat via iCloud. Ik heb ook op de iPad aangezet en hij heeft ook 32kB op iCloud gezet voor die app.
Nu wil ik ook mijn iPhone aan iCloud hangen, maar als ik dat doe, krijg ik meteen de melding dat ik dan niet meer met iTunes kan syncen. En dat wil ik dus juist niet. Kan iemand me een stappenplannetje geven hoe ik dus WEL de apps kan laten afstemmen, maar NIET een hele backup van mijn telefoon op iCloud ga zetten?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Downgraden naar 4.1 hoe doe je dat? Erik1965 Archief 1 27-11-10 11:37
Windows: Hoe doe ik dat? Heleen iTunes 1 02-08-10 18:41
Wel een .m4r bestand maar geen sync videologic iTunes 1 28-11-09 10:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:52.