//

accountlimiet bereikt en nu ?

accountlimiet bereikt en nu ? discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo apple liefhebbers Ik heb een probleem met icloud, mijn vrouw heeft een ipad 2 64 gigabyte, nu heeft ze een nieuwe gekocht een ipad ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-01-13, 10:06
bikemaster bikemaster is offline
 
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 7
Standaard accountlimiet bereikt en nu ?

Hallo apple liefhebbers

Ik heb een probleem met icloud, mijn vrouw heeft een ipad 2 64 gigabyte, nu heeft ze een nieuwe gekocht een ipad 4 retina 16 gigabyte.

De ipad 2 wilden we verkopen en hadden we ook verkocht, maar nu bleek dat de nieuwe eigenaar geen icloud kon aanmaken.

de ipad zegt

accountlimiet bereikt, dit apparaat komt niet langer in aanmerking voor het aanmaken van een gratis account.

Dus ik heb de ipad terug genomen en de man zijn geld terug gegeven, maar ik wil de ipad wel verkopen omdat we aan 1 genoeg hebben.

Hoe kan een nieuwe koper een icloud aanmaken op de bewuste ipad, ik heb de ipad geheel gewist hij is zo schoon als een nieuwe ipad zeg maar.

wie kan me helpen en weet de oplossing voor dit probleem, ik kan er op internet ook weinig over vinden

groeten Roel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-01-13, 10:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bikemaster Bekijk bericht
....ik heb de ipad geheel gewist hij is zo schoon als een nieuwe ipad zeg maar.
De iPad wissen op de iPad zelf is waarschijnlijk niet voldoende. Herstellen met iTunes wel (denk ik). Dan een nieuw iCloud account aanmaken.

Ik ben dit probleem eens tegengekomen met een iPhone en herstellen met iTunes was inderdaad de oplossing.
  #3  
Oud 19-01-13, 10:13
bikemaster bikemaster is offline
 
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 7
Standaard

Dat heb ik gedaan, de software volledig gewist via Itunes, als je de ipad aanzet start hij op als een nieuwe ipad.
ga je vervolgens een nieuwe apple id aanmaken dan gaat dat dus niet en krijg je de bewuste melding
  #4  
Oud 19-01-13, 10:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bikemaster Bekijk bericht
Dat heb ik gedaan, de software volledig gewist via Itunes, als je de ipad aanzet start hij op als een nieuwe ipad.
Oei Dan ken ik geen oplossing, sorry
  #5  
Oud 19-01-13, 10:49
bikemaster bikemaster is offline
 
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 7
Standaard

Ik snap het ook niet, er zijn toch wel meer mensen die hun oude ipad verkopen en waar vaker dan 4 of 5 x een icloud account op is aangemaakt.

het lijkt er op dat je per ipad, mac, of iphone een icloud op een uniek nummer een id aanmaakt en dat daar een maximum voor bestaat.

ik heb de ipad 2 toen van iemand overgekocht met bon en applecare garantie, die man had een account plus zijn vrouw dat zijn er 2
Ik heb er ook een account op aangemaakt, plus mijn vrouw, dat zijn er 4 dus dat zal het maximum zijn.

anders zal ik me in de winkel eens laten voorlichten want ik ben niet van plan om mijn account bij de ipad te verkopen.

dan hou ik hem nog liever zelf, maar dat is eigenlijk overkill 2 ipads, hier in huis wel
  #6  
Oud 19-01-13, 11:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als ik naar dat probleem Goegel dan ziet dat probleem er niet zo goed uit:

Let me google that for you

Blijkbaar kan je maar een beperkt aantal iCloud accounts aanmaken met een bepaald hardware serienummer.

Misschien eens contact opnemen met Apple.
  #7  
Oud 19-01-13, 15:04
bikemaster bikemaster is offline
 
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 7
Standaard

ik heb er nog tm augustus 2013 applecare garantie op zitten dus zal ik maar naar een i center toe gaan.
Wel vreemd er zullen toch wel meer mensen zijn die tegen het zelfde probleem op lopen ? kan me niet voorstellen dat ik de enigste ben
  #8  
Oud 19-01-13, 15:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bikemaster Bekijk bericht
kan me niet voorstellen dat ik de enigste ben
Dat ben je ook niet Klik maar eens op die Goegellink die ik geplaatst heb. En blijkbaar komt het probleem ook voor op Macs
  #9  
Oud 19-01-13, 16:57
bikemaster bikemaster is offline
 
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 7
Standaard

Probleem opgelost

we hebben appel service gebeld, de eerste die ik sprak wist van niks, toen doorverbonden met iemand die verstand van zaken heeft.
De man heeft het serienummer vrij gemaakt, en nu kunnen er weer 3 accounts op het nummer aangemaakt worden.

als je de voorwaarden van apple nakijkt dan staat het er ook wel in, maar goed het is opgelost, zeggen ze.

ik heb geen nieuwe icloud aangemaakt, zodra er een koper is maken we een nieuwe aan op de man of vrouw zijn naam, dan zullen we het zeker weten als het is opgelost
  #10  
Oud 19-01-13, 16:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bikemaster Bekijk bericht
De man heeft het serienummer vrij gemaakt, en nu kunnen er weer 3 accounts op het nummer aangemaakt worden.
Zoiets stond ook in één van de links die ik met Goegel gevonden heb.

Succes verder
  #11  
Oud 19-01-13, 18:34
bikemaster bikemaster is offline
 
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 7
Standaard

Bedankt voor het mee denken en zoeken, we zijn reuze blij dat het is opgelost de service van apple is zeker zeer goed te noemen.

groeten Roel
  #12  
Oud 19-01-13, 18:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bikemaster Bekijk bericht
Bedankt voor het mee denken en zoeken
Zonder dank en graag gedaan Interessant probleem en ik heb ook weer iets bijgeleerd nu ik ook weet dat het ook op Macs kan optreden.
  #13  
Oud 19-01-13, 18:45
bikemaster bikemaster is offline
 
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 7
Standaard

Precies mijn schoonvader riep ook dat het niet kon, onzin ik deed wat fout, kortom hij kon het zich niet voorstellen.
Hij is hier heen gekomen en ook met eigen ogen gezien dat het niet lukte, dus heeft hij apple gebeld en het probleem aan de orde gesteld.
Ze hebben het serienummer gevraagd (en zijn eigen Id) dus konden ze zo zien wat het probleem was, nu is hij op het nummer vrijgegeven voor 3 accounts.

Ook mijn schoonvader zei we zijn weer een stuk wijzer geworden, hij is dan ook groot apple fan, iets anders komt er ook niet meer in bij hem, maar ook hij wist het niet.

groeten Roel
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
slecht internet bereikt met iphone 3gs 8gb stevenskater2 iPhone algemeen 1 18-10-10 20:53
Limiet bereikt met onbeperkt internet... InternetRebel Odido (T-Mobile) 13 26-01-09 13:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:00.