//

iCloud sync naar Outlook 2007 probleem

iCloud sync naar Outlook 2007 probleem discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezer, Ik zit met een probleem wat me al een aantal dagen bezig houdt en waarvan de oplossing onvindbaar lijkt. De situatie is als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-01-13, 11:15
Basa83 Basa83 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 1
Unhappy iCloud sync naar Outlook 2007 probleem

Beste lezer,

Ik zit met een probleem wat me al een aantal dagen bezig houdt en waarvan de oplossing onvindbaar lijkt. De situatie is als volgt;

beknopte probleemstelling: agendapunten worden niet meer vanaf pc naar iCloud gesynchroniseerd en andersom ook niet meer vanuit iCloud naar de pc. koppeling tussen outlook agenda en agenda in iCloud (door iCloud aangemaakt binnen outlook na installatie van iCloud control panel voor Windows) loopt via app van CodeTwo en werkt naar behoren. iCloud agenda werkt ook, afspraken verschijnen in alle gekoppelde agenda's op alle apparaten van Apple.

Complete uitleg:
Ik gebruik outlook 2007 voor zakelijk mailverkeer, waarbij ook regelmatig uitnodigingen voor afspraken aan of door mij worden verzonden.
Voor de koppeling tussen outlook en mijn iCal agenda, heb ik iCloud voor Windows geïnstalleerd (versie 2.1.1). waardoor een agenda in iCloud wordt aangemaakt in outlook. Omdat ik eerder het probleem had dat bewerkingen in iCloudagenda items zorgden voor ongewenste e-mails naar alle genodigden van een event heb ik de applicatie van CodeTwo - Sync for iCloud er tussen gezet. Hierdoor kan ik de persoonlijke agenda in outlook blijven gebruiken voor mijn uitnodigingen per mail, en worden deze afspraken gesynchroniseerd met mijn agenda in iCloud binnen outlook.

Dit werkt allemaal prima. Wanneer ik op mijn pc een afspraak in mijn outlook agenda maak wordt deze direct in mijn agenda in iCloud gesynchroniseerd.

Dan heb ik op mijn telefoon dus gewoon de agenda van iPhone waarin ik afspraken kan maken. Deze worden door iCloud ook in de iCloudagenda gezet. Online in iCloud zie ik de afspraken ook direct verschijnen en ook wanneer ik mijn iPad koppel aan iCloud verschijnen afspraken vanuit mijn telefoon direct in de iPad.

So far so good. Maar nu begint mijn crisis.

de koppeling tussen iCloud en outlook heb ik gemaakt met iCloud control panel for Windows (iCPW). Na installatie daarvan wordt er in outlook een agenda in iCloud aangemaakt (die dus synchroniseerd via CodeTwo app). Alle punten eenmalig keurig bijgewerkt naar iCloud bij installatie. Maar na de installatie werkt het niet meer.

Heeft iemand hier al een oplossing voor? Ik zie meerdere mensen met soortgelijke problemen, maar nergens is nog een eenduidige oplossing die mijn probleem tackelt.

Laatst gewijzigd door Basa83; 21-01-13 om 11:18. Reden: versie iCPW aangepast
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
agenda, icloud, outlook



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Outlook calendar sync naar icloud Yvarladze iCloud 5 07-11-11 20:49
Windows: Probleem met sync Itunes10 - Outlook 2007 - Windows7 boekmij iTunes 2 14-09-10 19:25
Sync'en Iphone met nederlandse en engelse Outlook 2007 schu3423 iTunes 0 29-03-10 23:09
sync mobileme----->outlook 2007 (vista) werkt niet parrish iTunes 0 30-09-08 19:25
Sync outlook 2007 naar cloud BrainWorks iTunes 1 25-07-08 07:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:13.