//

Vraag over reservekopie & iCloud

Vraag over reservekopie & iCloud discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiemorgen! Ik heb een probleem, en dan is dat nog zelfs zwak uitgedrukt. Het is zo dat mijn iPhone 4 (5.0.1) het na 3 jaartjes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-02-13, 12:49
Alpakin Alpakin is offline
• iOS 6.1
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 1
Standaard Vraag over reservekopie & iCloud

Goeiemorgen!

Ik heb een probleem, en dan is dat nog zelfs zwak uitgedrukt.
Het is zo dat mijn iPhone 4 (5.0.1) het na 3 jaartjes compleet op is wegens ik wou upgraden naar 6.1.
Mijn iPhone was gejailbreaked maar heb Cydia en al het gebeuren kunnen deleten met CyDelete maar toch blijkt het dat er zoiezo altijd wel wat sporen worden achtergelaten.
Beetje ingewikkeld om al de uitleg te doen hoe het is gebeurd maarja.
Elke dag gebruikte ik het ding toch en het deed eerlijk gezegd ook een beetje pijn toen het begaf want half mijn sociaal contact stond daar zowat op.
Aankomende dinsdag krijg ik een nieuwe iPhone, de 5 natuurlijk en ik zou graag al mijn contacten op mijn nieuwe iPhone dus willen hebben.
Ik beschik over een MacBook OSX Mountain Lion 10.8 en heb hier iCloud op staan.
Maar nu is het zo dat ik Mountain Lion nog maar sinds gisteren heb en iCloud er dus ook nog maar sinds gisteren op staat en het nog nooit een back-up heeft aangemaakt.
Nu de belangrijkste vraag: Mijn laatste reservekopie van mijn iPhone was 30/01/'13 en die is aangemaakt via iTunes tijdens het synchroniseren.
Kan ik die reservekopie die aangemaakt is in iTunes importeren in iCloud? Zodat ik uit een hoop van zegen nog al mijn contacten terug heb?

Hopelijk ben ik niet een beetje van het onderwerp afgezakt met heel dit onderwerp en kunnen jullie mij helpen.
Alvast hartelijk bedankt!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Schermafbeelding 2013-02-02 om 11.41.44.png‎ (82,7 KB, 4x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-02-13, 13:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alpakin Bekijk bericht
Kan ik die reservekopie die aangemaakt is in iTunes importeren in iCloud?
Nee dat kan niet, helaas. Je kan de gewenst gegevens wel uit die iTunes backup plukken met iPhone Backup Extractor of iBackupbot (of zoiets).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
probleem terugzetten icloud reservekopie iJay iCloud 0 11-12-12 20:29
iCloud reservekopie werkt niet meer Shorty007 iCloud 10 16-09-12 14:44
iCloud reservekopie maken mislukt leipoda iCloud 13 08-11-11 17:02
iCloud reservekopie mislukt herman de vos iCloud 2 19-10-11 12:19
reservekopie vraag ? wimmarijke iPhone algemeen 0 04-05-10 13:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:25.