//

iCloud account kopieren naar nieuw account?

iCloud account kopieren naar nieuw account? discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vrouw en ik hebben allebei een iPhone met een eigen AppleID + iCloud account. Nu willen we mijn account gaan gebruiken voor onze gezamenlijke ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-02-13, 11:11
bvstrien bvstrien is offline
• iOS 10.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 110
Standaard iCloud account kopieren naar nieuw account?

Mijn vrouw en ik hebben allebei een iPhone met een eigen AppleID + iCloud account. Nu willen we mijn account gaan gebruiken voor onze gezamenlijke aankopen (aangezien hier de meeste aankopen mee gedaan zijn). Om nu te voorkomen dat mijn vrouw in mijn icloud account gaan snuffelen (niet dat ik ze hiervan verdenk, maar toch) zit ik er aan te denken om een nieuwe persoonlijke AppleID + iCLoud account aan te maken. Hierdoor voorkom ik dat mijn aankopen verdwijnen, als ik me niet vergis.

Volgens mij is het dan ook zo dat ik iTunes Match via het gezamenlijke account kan aanschaffen, waardoor mijn vrouw en ik beiden op onze iPhones en in iTunes hiervan gebruik kunnen maken, klopt dit?

Indien het bovenstaande dus klopt, zou ik graag de informatie in mijn huidige iCloud account (mail, agenda, contactpersonen etc) overzetten naar mijn nieuwe icloud account.

Kan iemand me vertellen of ik het zo goed zie, danwel of ik te ingewikkeld doe, danwel hoe dit moet? Of kan je je icloud account los van je iTunes account voorzien van een eigen wachtwoord, in dat geval ben ik er namelijk ook zonder moeilijk te doen.

Wie o wie kan me helpen?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
notitie icloud account naar outlook janniezuidema iCloud 0 29-03-12 09:39
Mac OS X: Film kopiëren naar nieuwe itunes account Badboy78 iTunes 1 12-03-12 07:25
mobile me account emailadres omzetten naar icloud? rikkie123 iCloud 6 21-11-11 12:11
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone Araucaria iPhone algemeen 1 25-03-11 08:41
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account MichaelJ iTunes 0 28-07-10 13:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:28.